Whatsappı aktif olarak kullanan kişi ayrılık sonrası hiç kullanmıyor neden sizce?

Kızlar Bir Adım Ön Kızlar Bir Adım ÖnWhatsabı duruyor ama hiç aktif halde görmüyorum. Engellemedi onu biliyorum resim gözüküyor çünkü. Ayrılık olayı da ben soğuk yapmıştım ama bu konuda ben haklıyım.

O da tam bir aydır hiç bir şey yazmadı ve rehberden sildi. Kayıplarda yani anlayacağınız.

Sizce geriye dönüş yapar mı?

Whatsappı aktif olarak kullanan kişi ayrılık sonrası hiç kullanmıyor neden sizce?
Cevapla