Ben 1995 dogumlu tanıştığım çocuk 2000li? Bir ilişkide kadının büyük olması sorun mu sizce?

Ama o kadar iyi anlaşıyoruz ki. ben ondan 5 yas büyüğüm buluşmalarımız da bunu hiç hissetmedim, sohbetimiz ilgi alanlarimiz hep benziyor cok guzel vakit geçiriyoruz ama bir ilişkide kadinin erkekten büyük olması problem olur mu hem de 5 yaş?

Ben 1995 dogumlu tanıştığım çocuk 2000li? Bir ilişkide kadının büyük olması sorun mu sizce?
Cevapla