Nişanlımın telefonunda arama kaydetme uygulaması var neden olabilir ki?

Nişanlım bana bir gün ss attı instagram i filan sildim bak yok diye daha sonra farkettim ki aramaları kaydetmek için bir uygulama indirmiş neden var niye indirdin dedim konuştuklarımızı mi kaybediyorsun dedim yok dedi askerim o yüzden var başkaları için dedi ve tam bir açıklama yapmadı sizce neden var böyle bir uygulama
Nişanlımın telefonunda arama kaydetme uygulaması var neden olabilir ki?
Cevapla