Boyum çok mu kısa? Bir erkek için kısa olduğunu düşünüyorum yaş 22 bu arada?

Evet arkadaşlar boyum 1.74 ne eksik ne fazla. Ama spor salonuna gittiğimde, insanların çok olduğu ortamlarda kendimi hemcinslerimden kısa hiss ediyorum artık psikolojik olarak çok etkiliyor bu durum beni, herkes boya çok dikkat ediyor ben de dış görünüşe çok önem veren birisiyim tipimde, stilimde falan sorun yok spora da 2 aydır başladım devam etmekde zaten kararlıyım hedeflerim var, ama etrafımda benden uzun olanları görünce kendi kendime motivasyonum da düşüyor (kilom da 78 bu arada). 2 universite bitirdim herkes çok özgüvenli olman gerektiğin yerde özgüvenin çok düşük der sebebi ise boyumu kompleks etmem  nasıl kurtula bilirim bu saçma takıntıdan? Sevgi ve saygı çerçivesinde cevaplayacak olanlara şimdiden teşekkürler

Boyum çok mu kısa? Bir erkek için kısa olduğunu düşünüyorum yaş 22 bu arada?
Cevapla