Yeni tanıdığım insanlar bir süre sonra gidecekler diye kaygılanmaktan tanışmak istemiyorum?

Hangi erkekle konuşsam hepsi sebepsizce gidiyorlar. Kimseyle arkadaş babında bile kalmaları olanaksız. Bu yüzden ilişkim hiç olmuyor. Bu kaygımdan kurtulmam gerekiyor ama yapamıyorum.
Erkeklerle tanışmaktan kaçınıyorum yine hüsrana uğrayacağım düşüncesiyle.
Yeni tanıdığım insanlar bir süre sonra gidecekler diye kaygılanmaktan tanışmak istemiyorum?
Cevapla