Benim de olmadı 😂ben gidiyorum hazırlamaya kendime 😂sizde gidin kendiniz hazırlayın yine sap gibi 😂🤭
Günaydın günaydın günaydın mutlu huzurlu günler dilerim 🌺
Biraz şaka yaptım da 😂🤭
Benim de olmadı 😂ben gidiyorum hazırlamaya kendime 😂sizde gidin kendiniz hazırlayın yine sap gibi 😂🤭
Günaydın günaydın günaydın mutlu huzurlu günler dilerim 🌺
Biraz şaka yaptım da 😂🤭
Al gönlümden koptu
Genel resme baktıgımızdada insanın içinde fırtınalar kopar
https://www.youtube.com/embed/UaCuZzK6r4o Cevap
83Cevap
Ah ah o günleri halatla çekiyorum uzaklıklar yakın olunca olcak
Yok bu sabah olmadı ama genelde olan bir durum bu bizim evde esim sag olsun.
Duymuşsam rüya görüyor olabilirim jfjhr
Olmadı tabi ki 😂
Olur olur 😂
Yani rüyamda belki 😂
Rüyalarda güzel gerçeklesirse tabi 😂
Kesinlikle 😂
🙂
Bu arada yaşınız 34 mü gerçekte?
Evet
Abla diyim bir daha ki zaman :)
Olur nasıl istersen 🙂
Yok olmadı beni genelde kedim uyandırıyor… :) ben ona mama veriyorum bizde akış…
Nerde bende o şans yine kendi kendime hazırladım ama kahvaltı güzeldi 😂😂 ellerime sağlık mucx mucx 😂😂 seviyorum kendi mi yaa😎😎
Sağol Sanada afiye bal lop lop et et olsun 🤣🤣🤣
Eskilerde öyle derlerdi aklıma gedi diyim didim hiiiç ark niyetim yok ☺
Sen niye beddua olarak algıladın ki aaaa fazlalık mi var yoksa 😂😂biraz pislik yapayım canım sıkılıyo 😂😂
Uzun zaman oldu yanıma gelip benim öpüp uyandıran biri olmadı ama olsada ne güzel olurdu.
Kendime yemek ve kahvaltı hazırlamaktan çok sıkıldım.
Çok ayıp dimi
Bu hazzı neden hep erkekler yaşar, bence hazır kahvaltıya oturmak kadını çok mutlu eder. Kahvaltı hazırlamaya bayılırım.
Benim o hiç olmadı ya 😀 hiç denk gelmedi benden önce kalkıp beni uyandırmadan kahvaltı hazırlayabilen
😅🤣🤣
Eee iyi madem.. Afiyet bak seker olsun 🤗
🫖🥖🍳🥒🍅🍴
Afiyet olsun
Sevgilim olsa onu diyen ben olurdum. Lanet olası anaç romantik ruhum 😂😂😂😂☝️
Oyyy fenaaaaa anaç akrep 😍
@DreamGhosters 😃👀
Parasını verince agada benem paşada bizim pastan getiriyor 🤣🤣🤣
Allaha şükür dunyaligimiz tamam ama bazılarına mezar almayı düşünüyorum
🤣🤣
Bir kahvaltı hazırla yanımız bile yok bu dünyada
Gidiyimde kendimi denize atıyım 😒
😊 bir günaydın canım mesajına hasret kalmış biriyim ben
😔😔
Şu an için olmaması gerekiyor, yoksa katlanılacak gibi değil kadınlar.
Dus alırken icerden seslenen olmustu...😜Sofrada bir çiçek eksik gec kalma falan filan😝
Oldu, hazır kahvaltıya uyanmanın tadı bir başka oluyor: ))
Herşeyi devletten bekleme, sen yap bize, hadi bekliyoruz😆😆😆
Empati yapmayı bilmeyen biri daha😆
Kolay tabi, ekmek bekliyorum, kapıcı gelsin hazıtrliciim de, sen hazırlıyorsun diye şeettim
İyi gel ama gelirken süt getir
Kahvaltı hazır e süt nerede
Hayır kendime gidip cici bebe yapıcam birazdan.
İvit daha doğrusu marketten cici bebe sipariş etmiştim Ülker bebe yollamışlar 2 paket birini denedim bu cici bebeden daha lezzetliymiş artık bunu alırım çünkü ben bir bebişim😘
https://www.hizliresim.com/fbwy1pz
Teşekkürler
Olmadı ama yanımda olsaydı olacağını ve öperek uyandıralacağımı biliyorum ben de olsam aynı şekilde ona yaparım ❤🐨
Miyavlayan oldu kalktık mamasını verdik.
Öyle şımarırız be, yok kalsın normal biz hazırlarız yine 😁
Evet hizmetçim nezaketle çağırıyor. Paran varsa çağıranın da olur😂 Kırık türkçesinden hoşlanmıyorum ama neyyyse.
Hayır her gün sabah babam uyandırır uyanmis olurum ama uyanmamis gibi yaparim numaraci uyan der klasik konuşma sonra biraz daha uzanir kalkarım
Olmadı, hepimizin de olması dileğiyle. 😄
Bir soruda da tüm cevaplar olumlu olsa ama ne yapalım olmayınca olmuyor. 🙄😄
Aşkım desin ama yanıma uzansın kokusuyla uyuyayım. Ruhsal açlık daha kötü
Öyle bir şey mi var diyenlerin listesine +1 kişi ilave yapalım lütfen 😜
bu site benim yalnızlığımı niye yüzüme vuruyor sürekli.
benim oldu da o şekil olmadı annem uyuşuk hala kalkmadın mı kalk kahvaltıya diye uyandırdı :)
Ablam her sabah böyle. Niye bu kadar sanslıyım anlamıs degilm.
Yok ama yüzümü pati ile okşayip uyandıran oldu. Sabah 5.30 da derdi oynamak..
Çağranda oldu çağırdığımda oldu çok keyifli bir kahvaltı oluyor 😉🙃
Olmadı tipsizim boyum kısa diye beni kim napa da çağıra
yok kendi kahvaltımı kendim hazırlıyorum daha doğrusu hazırlamıyorum akşamı buluyo 😁
günaydınn günaydınnn mutlu sabahlarrr
valla banada oyle cagiran olmadi 😂
kendimiz için yapalim bu guzelim kahvaltilari 💟
Evlenirken ne hayaller kurmuştum, şimdi kapıdan çıkarken horultusu apartmanda yankılanıyor
🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Hiç bir zaman, düşünüyorum dar hep ben bı aksiyondaydim. 🤣🤣
Ne münasebet 🤣 herkes kendi hazırlasın belki ben 10 da uymak istiyorum 8 de aşkım kahvaltı hazır gel olacak iş mi
Günaydın benimde olmadı ama kahvaltımı hazırlamaya sen ne dersin
Ben hazırlım sana kahvaltıyı
Yarınki kahvaltıyı yaptınmı bugünden
Henüz evlenmedik erkek arkadaşımla umarım ilerde bir gün duyarım bu sözleri 🤣
Bu sabah uyurken tekme tokatla uyandırılıp kahvaltı hazırladım acilen evlenmem lazım 😂
Ah be neler çektin valla ya 🤣😋 yalnız her adamda böyle uyandırmaz hemen evlenmeyi düşünme. canim ya
Haklısın önce adam bulayım sonra😂
Aynen cnku bizim erkeklerin çoğunluğu kahvalti hazırlayıp romantiklik yapmazlar ya tâbi ben hariç 😋😁
Kalk git ekmek al evde ekmek kalmamış diye uyandırılan taraf olduk hep
Kahvaltı dahi yapmadım
Her sabah ben hazırlıyorum sonra annemi uyandırıyorum😂
Evet oldu alarmım çaldı kalm ulan fakir hadi işe dedi 😂😂
Dün olmadı, bugün de olmadı 😭
Bu sabah mı yok olmadı 🤨
Yok ya ben hazırladım 😂
Teşekkürler aşk 😂🥲
Olursa zaten şok geçiririm.
Ya baba ne zaman ne zaman ya skxkck
Kahvaltım için poğaça getiren oldu sayılır mı?
Bunu annemden başkası yapmadı hiç
Ben seni kaldiririm
Hayır ne yazık ki 🙄
Sağol, dostlar sağolsun 👍🙂
Kahve hazır diye seslenen oldu :D
yapmışlığımız oldu :):):)
Olmadı. Galiba hiç olmayacakta 😀
Olur elbet bir gün yaaa üzülmeyeli 😂😂
Günaydın :) Hayır olmadı :D
Umarımm ☺️
Sabah sabah ne kahvaltısı aww derim ben
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?