Güncellemeler
+1 yıl
Yahu seviyoruz değer veriyoruz tek onla oluyoruz diğerleri umurumda olmuyor sonra pattttt çocuk bana yalan soluyor yalanını yakalıyorum dengemi bozdular yemin ederim ben böyle değildim tek kişi olsun ciddi olsun evleneyim kafasindaydim şimdi çok kötü boşluğa düştüm çok kötüyüm bugün ayrıldım daha çocuktan son bir haftadir çok kötüydü aramız bir hafta içinde kendime inanamiyorum ama gerçekten onun da yaptıkları kızları takip etmesi bana hiç yazmamasi koydu
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Kişiliğinden ödün verdiysen bu senin için büyük sorun açıklamayı okumadım
İşte hayatıma giren insanlar dengemi kişiliğimi karakterimi bozdular gerçekten bütün erkekler aynı gibi geliyor bana ilk başta herkes iyi bir ay oluyor yalanını yakaladım al işte dengemin içine etti
Bütün erkekler değilde bence bütün insanlar aynı
Bu zamanda birine güvenmek
Bu zamanda karşılıklı sevgiyi görebilmek
Bu zamanda tatlı duygular besleyebilmek gerçekten çok zor
Hiç kimse ne istediğini ne aradığını bilmiyor
Öyle gerçekten kimse ne aradığını bilmiyorolan bize oluyor sonra
Günaydın dertleşebilirsin benle 🌸
Konuşmak dilersen
Üzülme.
Üzülme demekle olmuyor ki işte her şey çok güzel giderken yalanını yakaliyorsun bakıyorsun kızları takip etmiş 10-15 tane fotoğraflarını beğenmiş dediğimde çıkardı haklisn özür dilerim dedi ama boş illa benim mi demem lazım kendisinin düşünmesi lazım degilmiydi
Seni anlayabiliyorum 🌸
Temiz duygularla bakmışsın karşında ki insan da bunun değerini veremediği için zarar görmüşsün bu sadece senin başına gelmiyor 😅
Var günümüzde bu durumlar..
Üstesinde gelmemiz lazım ya iyi var kötü var herkes de aynı değil ki..
Ama ben kaldıramıyorum artık bunu 2020 de zaten çok ağır depresyon geçirdim bu konular yüzünden 2 sene sonra biri oldu çok iyiydi bir bucuk ayliktik daha ama çok güven verdi gerçekten şimdi ise yalanını yakaladım canım yandı yine
Ahh canım ya kıyamam yıpranmışsın.
İşte ders çıkar artık güvenip bağlanma öyle o kadar..
İntiharı bile düşünüyorum arada gerçekten bunaldım artık sonu hep hüsran ben çok yıprandım çok kırıldım çok ağladım
Ya ama kendisi veriyor güveni ileriye dönük de konuştu yok işte arkadaşımın düğünü var gidecez beraber diye falan kendiliğinden oluştu güven yani
Aa saçmalama lütfen ciğeri beş para etmez kişiler için mi?
Karşılığında ne alıyosun ölümün cennet mi?
Biraz mantıklı ol lütfen ve kendini bırakma öyle gücünü kırmışlar senin çok yaralanmışsın
:( hiç sorma offf
Üzülme ☺️
Artık geçen geçti ve bitti.
Hayat hepimize bir deneyim yaşatıyor şimdiki flörttler ciddiyet üzerine inşaa edilmiyor , günü birlik eğlenmek maksat genelinin bu nedenle zarar gören taraf olman normal.
😐lanet olsun bu devire
☺️
maalesef o kadar haklısın ki seni çok iyi anlayabiliyorum..
Yaniii işte benimde karakterimi bozdular bunlar
Onca karaktersizin arasında özgün bir insanın yapısınınn bozulmama imkanı yok kim olsa öyle olurdu.
Ki oluyor da görüyoruz bir çok insanla tanıştım şahit oldum maalesef ki
Aynen öyle ben onlar gibi olmak da istemiyorum ama zorla yaptılar beni
Anlıyorum seni.
Sen bundan sonra belirt benle ciddiysen konuşalım diye.
Bir zaman sonra..
Bunla ilk tanismada konusu açılmıştı ciddi demişti zaten
4 yıllık sevgilisini yatakta basmış 4 sene önce
Ciddiymis o ilişki de bi o ilişki ciddiymis bide benle demişti
Yalandır o sanmıyorum bastığını felan sana inanman için ayak mı yapıyor bakalım
Senin karşında şu an tertemiz bir insan var biliyor musun?
Bunu kendim söylemek abes oluyor evet.
Ama hep gerçekten evlilik üzerine istedim 2 kişi oldu ve kız sebepli yollarımız ayrıldı.
:)
Yani seni inan anlıyorum 🌸
Bilmiyorum gerçekten günahı boynuna yalansa Allah bildiği gibi yapsın
🌸🙏
Peki Muhterem Kadı efendi hırsızın hiç mi suçu yok demiiiiş.
Sen arsiz olmussun tek yetmiyor aslinda bi grup denesene yeni bir şey olur senin içinde
Bana yaz karakterini düzelterim.
*düzeltelim. Tabi düzelmek istiyorsan. Kendi vicdanına sor böyle miyim ben diye
Yaz bana istersen anlıyorum neden öyle yaptığını
Hayatından çıkarmalısın o zaman
Adaylar çıkmış bile. Yarışmacılara başarılar.
Sıkıntılı
Motorize taburu 2. bölükten Ayşe hanım
Doyumsuz olmuşsun senn
Hmmmm