Hayatıma giren insanlar beni karaktersiz yaptı ne yapmalıyım?

Hayatıma giren erkek arkadaşlarim hepsi karaktersiz insanlardı ve beni de en son karaktersiz yaptılar kendine inanamıyorum gerçekten aynı zamanda 3-4 kişiyle konuşuyorum biri uyuyor diğeriyle biri uyuyor diğeriyle ve bana herkes karaktersiz geliyor
Güncellemeler
+1 yıl
Yahu seviyoruz değer veriyoruz tek onla oluyoruz diğerleri umurumda olmuyor sonra pattttt çocuk bana yalan soluyor yalanını yakalıyorum dengemi bozdular yemin ederim ben böyle değildim tek kişi olsun ciddi olsun evleneyim kafasindaydim şimdi çok kötü boşluğa düştüm çok kötüyüm bugün ayrıldım daha çocuktan son bir haftadir çok kötüydü aramız bir hafta içinde kendime inanamiyorum ama gerçekten onun da yaptıkları kızları takip etmesi bana hiç yazmamasi koydu
Hayatıma giren insanlar beni karaktersiz yaptı ne yapmalıyım?
Cevapla