Nisanlimin telefonunu karistirdim ve yarin dügünümüz var ?

Evet Kendimi kötü hisediyorum nisanlim uyurken parmak iziyle telefonunu actim.. beni aldattigini ögrendim. Napiyim. Nasil yapiyim? Telefonunu asla elliyemem dedi ama icimde Bir süphe vardi.. yarin evlenicez … aileme ne söyliyim Kendimi suclu buluyorum

Nisanlimin telefonunu karistirdim ve yarin dügünümüz var ?
Cevapla