Konusmak istediginiz kizin storysine yazarsınız degil mi?

Ilk ekleyen de bendim ilk mesaji atan da ancak devamı gelmedi. Onun ilgisini çekecek zevki olan şeyleri bile attım görsün begensin bir yorum yapsın diye hiçbir şekilde storylerime yorum yapmadı. Foto attım beğen post olarak ona da bir beğenisi olmadı.

Hatırlıyorum beni instadan ekleyen biri vardı alakalı alakasiz her storyme yazıyordu. Konuşmayı istemek böyle olur diye düşünüyorum. Yanılıyor muyum?

Konusmak istediginiz kizin storysine yazarsınız degil mi?
Cevapla