Başkasıyla çıkıyor ama sürekli çevrimiçiliğimi kontrol ediyor hala beni sevdiğini düşünüyorum ne yapmalıyım?

Bahsettiğim çocuk lisede bana aşıktı. 4 sene boyunca sevdi beni. İlk 2 sene uğraştı ama ben önyargımla reddettim. Kıskanmam için 1 sene başkası ile çıktı. Ama o kızla beraberken bile gözü bendeydi. Birkaç arkadaşıma beni sevdiğini ama unutmak için o kızla olduğunu söylemiş. Ben kıskandığımı ve onu sevdiğimi fark edince çocukla bakışmaya başladım. Birkaç gün içinde ayrıldı o kızdan. Ama eski sevgilim okula gelmiş ve canım arkadaşım çocuk yanımdayken kanka seninki Adana dan gelmiş okula diye bağırdı. Çocuk bunu duyup kötü oldu. Gitti kızla barıştı. Onları kıskandığım için çocuğun beni sevdiğini okula yaydım, sonra sevgilisini dövdürttüm, ikisini birlikte görmeye dayanamadığım için çocuğun snıfını değiştirttim. O zamanlar ergen kafası ile yapmışım bunları şimdi çok pişmanım ve mantıksız geliyor yaptığım şeyler. O yüzden linçlemeyin ben de üzgünüm. Bu yaptıklarımdan dolayı beni Instagram ve twitterdan engelledi. Ama Lisenin son günü öyle acı dolu baktı ki bana kendimi affetmedim hiç. Okul bitti çocuğu her yerde görmeye başladım. Evi anneannemin binasının karşısıymış o mahallede görünce takip edip buldum. Sonra aynı dershaneye yazılmışız tesadüf karşılaştık. Birkaç kere konuştum hala aşkla bakıyordu. Konuştuumuz zaman sevgilisinden ayrıldı. Karşılaşınca aşık oldum sana yeniden diye şarkı paylaştı. Ama instagram ve twitter engelimi kaldırmadı. Ama hareketlerinden emindim seviyordu. Sınava 3 ay vardı kafam karışır diye konuşmadım. Sınavın bitmesini bekledim. Dershanenin son günü yine acı dolu baktı gözlerime. Zaten hiç olamazdık biz seni kaldırmazdı kalbim sözlerinde bir şarkı paylaştı. Sonra sınava girdik. Ben tekrar mezuna kaldım. O makine mühendisliği kazandı. Neyse tekrar mezuna kalınca 1 sene daha çalışacaktım. Beni bekler mi bilmiyordum. Ama diş kazanmak istiyordum ve sınav daha önemli deyip 1 sene daha konuşmadım. O da birkaç ay paylaşımlar yaptı seni ölsem unutmam falan gibisinden. Ben sınava girdim bu sene. Diş kazandım. Onu gördüğüm yerde konuşacaktım. Birgün teyzemin kafesinde karşılaştık. Onun yanına gidip seninle konuşmam gereken bir konu var engellemeseydin twitter dan instagramdan yazacaktım dedim. Numaram yok mu dedi. Var ama belki benimki yoksa sen de diye yazmadım dedim. Seninki de var dedi. Konuşmak istemiyorum dedi. Yüzüme bakmıyor gülümsemiyor gözlerini kaçırıyordu. 1 sene önce Dershane de konuştuğumuz gibi değildi. Neden dedim. Sevgilim var dedi. Sustum bir şey söylemeden gittim. Sevgilisi ile ayrılmış 1 ay sonra. Tatile gitmiş kafasını dağıtmak için. Ama ben bakıyorum çok az çevrimiçi oluyor artık ve aynı anda çevrimiçi oluyoruz ben çıkar çıkmaz çıkıyor. Sürekli oluyor bu. Çevrimiçiliğime bakıyor sanırım. Neredeyse hergün özellikle akşamları oluyor tesadüf değil diye düşünüyorum. 1 Senedir değiştirmediği wp fotosunu numaran var dediğimden beri 2 kez değiştirdi. Sizce unutmuş mudur beni 6 sene unutmayan çocuk 1 senede unutmuş mudur

Başkasıyla çıkıyor ama sürekli çevrimiçiliğimi kontrol ediyor hala beni sevdiğini düşünüyorum ne yapmalıyım?
Cevapla