5 yıllık erkek arkadaşımla telefonda kavga ederken o*** ç*** dedi. Ayrılsam mı?

Telefonla 5 yıllık erkek arkadaşımla kavga ederken sinirlenip dolaba falan vurmuş ve bacım çocuğu dedi. Benim annem kırmızı çizgimdir kimseye laf söyletmem. Dediki sana demedim dolabimi kırdım ona dedim dedi işte yatağın üstündeydi telefon dedi bende ozaman nie kapatıp neye sinirleniosin öyle soleseydin dedim. Yatağın üzerindeydi tel zaten dedi. Arkadaşlar samimi olarak fikrini sölermisiniz cidden kafam çok karışık ayrilsammi yoksa bunda bı sakınca yokmu
5 yıllık erkek arkadaşımla telefonda kavga ederken o*** ç*** dedi. Ayrılsam mı?
Cevapla