Tam unuttum tak mesaj attı yine çok kötüyüm, ne yapacağım?

Yav arkadaş valla kafayı yicem artık. 2 senedir eski sevgilimi unutmuştum. Hayatima başka erkekleri alıp mutlu mutlu yasiyodum. Gene yazıp bana kendini hatırlattı. Bana istek attı. Şimdi benim bu insanı düşünüp yine üzülmem benim suçum mu ya. Ciddi ilişkisi var. Git iliskinle uğraş ya. Valla doldum artık. Patladim buraya yazıyorum. Dilerim ileride kızı olur ve kızının karşısına kendi gibi bir adam çıkar. Ya da bana ne cektirdiyse aynısını yaşar. 😔 İnsanlar neden bu kadar kötü
Tam unuttum tak mesaj attı yine çok kötüyüm, ne yapacağım?
Cevapla