Arkadaşlar iyi geceler öncelikle;
5 ay önce yeni bir işe başladım ve işime önem veren bir insanım işi tam öğrenene kadar yaklaşık 3 hafta geçti ve alıştıktan da biraz zaman sonra ise bi etrafıma baktım sevecan hoş bir hanımefendi var böyle bir diğer iş arkadaşlarıyla bir arada molada iken ona çokta gerekli olmayan bir soru sordum ve o şekilde konuşmayı ilk ben başlattım (bir araya gelemiyoruz hep o hemen yan departmanda)
daha sonra molalarda felan denk geldiğince konuşmaya başladık benden 4 yaş büyükmüş ama göstermiyor hiç ve çok doğal hoş birisi
Denk geldikçe hep konuşuyoruz bir konu açıp ama sanki beni normal iş arkadaşı görüyor gibi ben ise hoşlandım baya bi yani nasıl açılabilirim ki işyeri olunca hele biraz sıkıntı okul felan olsa dert etmezdim ve kolay kolayda herkesten hoşlanamıyorum nasıl yaklaşabilirim işyerinden ilk oluyor ve şimdiye kadar da çok fazla sevgilim olmadı zaten olurda kafamız uyuşur anlaşabilirsek evlilik düşünüyorum artık yaşımda gelmeye başladı ona karşı gönül eğlendirme gibi bir niyetimde yok
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer