Dertleşme mabında bir yazı. Ciddi yorum yapacaklar yazsın?

İki seçenek arasında kaldığım bir durumdayım. Universite yurdundan ayrılıp sevgilimle aynı eve çıktık. Çıkmamdaki sebep ikimizde yurttan memnun değildik. İyi anlaşıyorduk. Yurtta kaldığımız süreçlerde arkadaştık. Birbirimizin destekcisiydik. Maddi manevi her sıkıntı da birbirimize tutulur yardım ederdik birbirimize. Bazen aileden bile isteyemedigim maddi yardımı desteği o sağladı bana. Zaten önce arkadaştık sonra sevgili olduk. Baska şehirde ilk günden beri birbirimizin arkadaşıydik. Sonra eve çıkmak istiyordum zaten. Bu kadar birbirimizin yanında olduğumuz birinden başkasiyla eve çıkmak saçma geldi bana. Yani ilk baştan beridir her yardımıma o koşuyordu. O da eve çıkmak istiyordu. İlk başta ayrı ayrı arkadaşımız dediğimiz insanlarla cikicaktik. Olmadi. Onun arkadaşlarının gutu yemedi maddi anlamda. Benim arkadaşlarım odadakilerdi ve çok da güvenmiyordum. Sadece yurda girince sohbet ediyorduk ilk zamanlar o kadardı oda arkadaşlarımla arkadaşligim. Sonra sevgilimle baya uğraştık. Ev aradın. Bulamadik üzüldük. Sonra pes etmedik.1 ay boyunca çok uğraştık bir ev için. Evlerini öğrenciye vermeyen vardı. Sevgili olduğumuz için kabul etmeyenler vardı. Sozunden dönenler oldu. En sonunda şansa bir ev bulduk hani pes etme noktalarına geliyorduk. Sonra şansa bulduğumuz evi tuttuk. Ev sahibi baya iyi. Ama ilk zamanlar TV bile yokken net bile yokken iyi gecindigimiz mutlu olduğumuz eve net gelince bizimki sabah akşam oyun oynamaya başladı. Surekli kavga etmeye başladık. Ben bu zamanlara geldiğimiz yolları unutmadım değer biliyordum. Ama o yanımdayken değer bilmiyor başka şeylere yöneliyordu. Uzaklasinca mesela kendi memleketine gidince 2 gün it gibi özlüyor. Keske oyun yerine seninle vakit gecirseydim diyor uyumayip her dakikanin ne kadar değerli olduğunu bilseydim diyor ama sonra gelince yine aynı oluyordu. Sabah kahvaltıdan sonra bir başlıyordu oyuna gece boyunca oyun oynuyordu. Hatta ben uyuyordum o uyumayip sabah 6 7 ye kadar oyun başında oluyordu. Sonra da 6 7 de uyuyup akşam 5 6 ya kadar uyuyordu.
Güncellemeler
+1 yıl
Ya aldatma değil de oyun da oynasaniz yanınızdakinin değerini bilmiyorsunuz. Birkac kıza GT yaptığını da gördüm. Bir kızın fotosunu beğendiğini de gördüm. Bir kız arkadaşı mesaj atınca ben okumadan sildigini de gördüm. Nirmal de böyle insan değildi kendisi. Beni kisitlayip kendisi yapıyor her boku yiyor farkında değil
Dertleşme mabında bir yazı. Ciddi yorum yapacaklar yazsın?
Cevapla