Bir oyununun içine düştüm. Fikir belirtir misiniz?

Bir kaç haftadır görüştüğüm biri var. Güzel gidiyodu. Dün biri aradı, arayan o kişide benden hoşlanıyodu reddetmiştim zamanında. Arayan o kişi bana dediki Görüştüğün kişi evli ve yeni doğan bir bebeği var. Hemen bi tanıdığı aradım böyle bir şey var mı dedim o da emin olmayarak öyle bir şey yok geçmişte bir kaç aylık bir evliliği olmuş boşanmış dedi. Çocuğu falanda yokmuş. Görüştüğüm kişi isim ver yüzleşicez o kişiyle dedi. Nasıl bir şeyin içine düştüm bilmiyorum. Görüştüğüm kişiye hoşçakal dedim ve bana bunu söyleyen kişinin ismini vermedim. Halbuki hoşlanmıştım çok. Sizce bana bilgiyi veren mi yalancı yoksa görüştüğüm kişi mi? Siz olsanız napardınız?
Bir oyununun içine düştüm. Fikir belirtir misiniz?
Cevapla