AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
234Cevap
Buluyorsundur da beğenmiyorsundur:-) Sen şu zamanda saf ve temiz kalabldin mi?
Sen bana bir mesaj atsana birşey konuşmam lazim seninle acil...
aramaya devam bir bakarsın bir gün mğkemmeli ararken yaşın geçmiş sonra en hödüğüne evet demek zorunda kalırsın
Var tabii ki emin ol, bir de senin istediğin özellikleri acaba karşı tarafta senden istese nasıl olurdu. konuşkan, kültürlü, hoşsohbet, bilgili, iyi yemek yapan, temiz, saf, dinini bilen acaba bunlar sende var mı?
keşke çıksa öyle insan ama yok işte. Artık hoş bulduğunda da şamda kayısı diyeceksin çıkacaksın işin içinden
Ben bir kiza bile teklif etmedi. ama yakinda benimde masumlugum kalmicak istediginiz gibi biri olurum artik
;) haklısın bence
Durustlere kiz gelmiyo yalan soyleyenlere geliyo kizlar
ne yapıyı benım onumede durust gelmıyor ,
@delikızz87 siz tarzı olan yakısıklı olan it kopukla çıkın işte ben anlamam o şeylerden
Sen bu kadar kriterle zor bulursun bence ayrıca geçmişi seni ilgilendirmez :D
benimki onu ilgilendirir mi?
İlgilendirmemesi gerekir
ama ilgilendirir miydi sence
Genelde ilgilendiriyo
o zaman beni de ilgilendirir
Tamam ilgilendirsin o zaman eyvallah :D
Bana ne kadar inanmicak olsaniz da ben boyle biriyim kulturlu zeki daha once kotu bir gecmisi olmiyan biriyim fakat diş gorunuşe deger vermiyor olman lazim
konuştukça güzelleşsin gözümde bunu istiyorum ben
Yani mantik çercevesinin içinde birbirine saygili kulturlu bir okadar mantigiyla hareket eden radikal kararlar almayi bilen yeri geldiginde romantik yeri geldiginde soguk kanli spor akviteleriyle ugraşan saglikli beslenen bir centilmen
hiç bir yorum yapamam bu yazdıklarına. anlatmakla olmuyor. nasıl hissettiriyor, nasıl bakıyor, nasıl yürüyor, nasıl duruyor hepsi çok önemli
Sen ulasilmazi ariyorsun ama oyle bir insan ne yazikki yok her insan kusurludur dogasi geregi sen manavdan mevye alir gibi muamele yapamazsin ki bu işte senin begendigin seni begenecekmi bakalim buda var bu işler hep şans
ben kusursuzu arıyorum demedim. hatta en başında mükemmeli aramıyorum dedim. benim bir arkadaşım vardı. yüzüne bakmazsın. ama hayatımın vazgeçilmez kişilerinden biriydi. hepsi huyu suyu, hatta saplatarak yemek yemesi bile... bilmem anlatabildim mi.
Anlattin fakat boyle birini bulabilmek için karşindakine guvem vermen lazim insanlar 2 katmanlidir 1. Katman tanimadan onceki halleri tanidigini zannedersin ama sonra tanidiktan sonra 2. Katman gelir degisirler gercek hallerine donerler bu yuzden guven vermelisin boylece sana cozulecek
benim gizlim saklım yok o kadar ki ballandıra ballandıra veya utana sıkıla anlatcak bişeyim yok. ne kdar sıkıcıyım değil mi. o da öyle olsun ben sıkılmam işte. çekingen bir kız bunları yapamaz...
Yoo aksine ilgi çekiyorsum bir bakima anlatim tarzin çok sade ve açiklayici gizemli vb. Davranmiyorsun ki film çekmioruz burada (bu iyi birsey) çekingen olmamanda iyi çunku nerde ne yapicagini yaşamiş ve biliyorsundur
henüz bilmiyorum, bilemedim yani. belki de hiç öğrenemiycem. en iyisi mi avunmak için kendine yalanlar bulmak...
Neden avunmakla yetiniyorsun bilinmezlikten korkar insan ve nereye kadar kendini kandiracaksin ki? Yık şu tabularini yeni şeyler denemekten korkma
gerçekten korkuyorum
Korkmana gerek yok korkularinla yuzlesmen lazim elinde sonunda
üzülürsem o zaman bende daha güçlü olmak isticem. istedikçe eski benden uzaklaşıcam. bunu istemiyorum
O zman yalNiz kalirsin yapacak birsey yok risk almiyorsun elini taşin altina koymazsan kazanamazsin
dediğini yaptım, gardımı indirip kendimi açtım, etkilendim sanıyordum o da aynı çıktı. dua etmiştim o değilse göster Allahım diye. ertesi gün gösterdi... kötü hissediyorum. belki daha çok üzülmekten kurtuldum ama şu an yine de köüyüm
Umudunun bittigi yerde inandin baslasin
yok gerçekten yok. bundan sonra hataya kapı açmak bile yok. belki bile yok
Yalniz olmek te iyidir zaten bos ver kafan rahat olur
aynen öyle
Sınıfta çok konuşmayan ve çekingen erkekleri gözlemle ve ne kadar iyi insanlar olduğunu gör istisnalar olabilir ancak kaideyi bozmaz. Fırlamalardan da adam çıkmaz.
hataları daha doğrusu yaşanmışlığı ile öğrenmiş biri herzaman daha iyidir
neler neler yapmış derken cinsellikten mi bahsediliyor?
tam anlamıyla cinsellik yaşamayan da var. ama onun dışında her şeyi yaşayan..
Hamamda bulursun kanka. Her giren tertemizçıkıyor oradan.
Eskiden ne kadar zibidi olduğunu anlatması bir şekilde onun temiz olduğunu göstermez mi?
Ya gizleyip saklasa daha mı iyi olur?
keşke anlatcak hicbir şeyi olmasa
o zaman bomboş bir insan ile karşılaşırsın
Sen kendin saf, temiz, masumsan senide bir gün aynısı bulur elbet.
aradığın kriterde birileri muhakkak var. tabi senin karşına çıkmamış. sadece biraz beklemen gerekli :) Sabrın sonu selamettir :)))
yok öyle erkek canım hepsinin huyu aynı ya da cok çekingen sakin ezik oylede erkek gibi değil
işte ezik demiyorum. hani biraz eli yüzü düzgün olup, iki güzel konuşabilen, ama temiz kalmayı başarmış insan yok.
yok canım yok hepsinin amaç belli :))
mesele bir erkeğin eline kız eli değmiş ise artık erkek kirlenmiş bir erkek midir senin gözünde?
evet. hele ki öylesine tutmuşsa daha da kirlidir
erkeklerde bekaret de yok nasıl anlıycaksın peki?
ne kadar dürüstse ancak o kadar anlaybilicem. o yüzden Allah korkusu olsun yeter
sen istiyosun ki bir erkek 25 li yaşlara gelsin eline kız eli değmemiş olsun ve seni bekliyor olsun. Öylemi?
evet. ben bekledim nolmuş.
sen hep bekliyon ki zaten
:):)) beklemek benim işim
kızlar yakışıklı erkekleri götürürken sen de bekliyon eline kız eli değmemiş erkeği
ya napıym ben de o kervana mı katılıym
ilköğretim okullarının çevresinde dolaş 13 lü yaşlarda bir çocuk bul onu büyüt eline kız eli değmeden 18 yaşına getir sonra evlen onunla... ama çocuğun eli pipisine değmiş olsa bu sorun olur mu senin için? duygusal anlamda sonuçta kendi kendi ile ilişkiye girmiş oluyor?
saçmalama istersen
niye seni kendisi ile aldatmış olmayacak mı?
Benim gibi birini ariyorsun utangaç olduğum için geçmişim temiz daha kimseyle çıkmamış bende birini bulsam iyi olurdu ama öyle biri yoktur herhalde :(
gayet temiz insanım ama benim de hiç sevgilim olmadı. ben de umudumu bıraktım artık sabah akşam seks düşünmekten başka bir şey yapmayan erkekler götürüyo kızları. 19 yıldır sokakta direk olsam bikaç kız eli çarpardı en azından.
o dediğin, bir şehir efsanesi canım
öyle birini gören olmamış henüz
Kalbini temiz tutarsa n temiz kalpli biri ile muhakkak karşılaşır Sın
Kömür ilk baktığında karadır, pistir.. işlendiğinde ise bakmaya kıyamayacak kadar güzel olur.
Masum değiliz hic birimiz:D bu şarki benden sana grsn
beni arıyomuşsun da burada dememem lazımdı şansımız olmayacak :(
evet doğru kendin sormuş kendin cevap vermişsin konu kapanmıştır
Öyle kız bulmakta zor Allah gönlüne göre verir inşallah.
Unutma, hakettiği kadardır bir insana verilen değer. Ve aslında herkes, kendi değerini kendisi belirler.
Can Yücel
Ya valla kusura bakmada o saf temiz erkekleri buluncada afedersin ama s2kiyorsunz arkadaşım adamı hayattan sogutuyorsunuz
bence değil emin ol var bu tarz birileri ve onlarda işte senin söylediğin özelliklerde olan bir kızı bekliyor...
sen cicek olup etrafa gulucuk sacmaya soz ver , toprak olup seni basinin ustunde tasiyacak hep bulunur
dilin aşkı yorumlaması güzeldir ama dile gelmeyen aşk daha güzeldir diyosun yani. saf olsun tertemiz olsun...
hiç aramayan buluyo kıymetini bilmiyor, senin gibi arayanda bulamaz bu dünya böyle galiba
senin yaşın kaç ünv falan okudunmu kültürlü birini arıyorsun senin durumun nerdir
evet bende hepsi mevcut
kaç yaşındasın onu sormuştum
23,,,
bende 28 yaşındayım hiç sevgilim olmadı kimseyle ilişki yaşamadım bununla dalga geçenler oldu :) ama nasıl kadının namusu bekaretine önem veriyorlarsa erkekte temiz olmalı kendi yapmadığı bişeyi başkasından bekleyemez ben bu düşüncedeyim.
aynen öyle. kısmet Allah hayırlısını versin
inşallah hayırlısıyla ilk sevdiğimizle evleniriz. Bende seni öyle yazınca 27-30 arasında sandım daha sen ne geçirdin bundan sonra başlıyo esas zorluklar
Allah karşıma inşallah, senin gibi hiç sevgilisi olmamış, masum birini çıkarır karsıma.
ama bu devirde zor. 10 kisiden 8 9 unun kesn sevgilisi olmstur.
Tam da beni kastetmişsin canım gel sevgili olalım seninle :) Ben mühendisim..
muhallebi tıkarsın sevgilinin ağzına ablası daha neler masum düşünceli erkek mi var
:)) off olsun ya. eline kız eli değememiş olsun. aklında kimse kalmamış olsun işte
sen öyle misinki masum arıyorsun
evet
inşallah bulursun kendin gibi masum birisini :)
bence yoktur boyle biiri.. denemeden de bilemezsinnn..
Beklentilerini düşük tutmalısın bir kadının değiştirmeyeceği şey yoktur erkekleri bile..
Buna katiliyorum herseyde hazirci olunmamali
Heh aynen erkek birazda büyümemiş çocuktur kendini sevdirdinmi onu büyütecek yola sokarsın
bulursun inşallah ya denk gelir Allah gönlüne göre versin
ondan çok zor bulursun ya =) sana tavsiyem bir deve al. hendekten atlat daha kolay :D
gelen 150 erkek cevabından sonra artık fazlasıyla bulmuş olmalısın tebrik ederim.
ben varım işte, zibidi değilim, tipimde 10 üzerinde 5-7 arası, sportifim, ağzım iyi laf yapmaz
Kendimi ifade etmek zorunda hissettim. Ben dediklerinle %70-80 uyuşuyorum ancak utangacım biraz :)
belki sen farklısındır ama aslında bu saydıkların bir çok kadının aramadağı erkek tipidir haliyle erkeklerde öyle iyi çocuk olma yolunu izlemiyor durum böyle olunca
Saydıklarının arasında bir tek temiz kısmını taşıyorum :)
Allah gönlüne göre versin kardeşim umarım bulursun.
Öyle bir insan kiskanc ve kariskan olur ve siz kizlar buna gelemezsiniz hemen şikayet çok karisiyor vs vs
sanırım benim özelliklerimi saydın fakat bu özellikler yeni nesil kızlara pek uymuyor...
ben anlamadım arkadaş şurda ne kadar yorum varsa yarısından çoğu beni tarif ettin, ben ben diyip duruyor. neyin kafası bu. dışarda nerdesiniz ben anlamıyorum
sokakta geçen birinin içini okuyabliyorsan süpersin :) genelde çekingen olur eğer temiz istiyorsan :)
istisnalarda var tabii şimdi yuklenmeyin
aynı durumdayım tamdasenın gıbıyım , 3 kışıyle arkadaştım hepside berbat cıktı bende bulamıyacakmıyım sansızlık yaa uzuluyorum.
Denk gelmemiştir.
işte buda şans
Yoksa şansını kendin yaratıcaksın işi şansa bırakırsan zor tabi. Üçünü sağlayan çok yok bulunca şansını denicen işte.
nasıl yaratıyım soyle
sen gerçekten temizsen allah kalbine göre birini elbet verir merak etme
biri bana mı seslendı :)) ama fazla konuskan degıl ablacım o iş yas ya bıde buyuksun :D
oha. o saydıklarının %99.9 bende var ama senın dıger kızlardan farkın ne acaba? ayrıca saf olmak demek dürüst olmak demek hiç bir kız durust erkek sevmez.
ben de sana bişi sormak istiyorum. tanışma falan değil.
özelden ulaşırmısınn?
Ne zaman aradiginiz erkekler hem yakisikli hemde parali olsun demeyi birakirsaniz o zaman bulursunuz
Napak sana şimdi içi temiz sevgili mi arıyak? Ayrıca kavun değil ki götünü koklayalım.
sen aradığın gibi isen çıkar.
benim erkek kuzenimde öyle derde der:))
işiniz zor
Sen istediğin kadar kıs sesini, kaset bitmeden bitmeyecek hiç bir şarkı...
En temizi bu sitede nedim69 oda bu kadar pisliğe dayanamadı gitti, uzgunuz...
arayan mevlasınıda bulur belasınıdaa waz caymaa aramaya devamm
Bence detaylarini birazcik kisitla ama eminim aradigini bulacaksin bol sans
Saf temiz masum bu 3 bir arada erkek biraz zor hatta imkansiz bulman
Yine genelleme..
Genelleme yaptigimi goremiyorum bulman zor diyorum.
imkansiz demişsin. :)
Bence genelleme nasil yapilir bir ogren bence sen =^-^=
@uysalkedicik lütfen kelimelerin sözlükteki anlamlarına bak. Genelleme mi değil mi anlarsın canım benim
Genelleme ya da degil bu benim dusuncem kimi ilgilendirir ki @ProRider
@uysalkedicik ne dediğini sende bilmiyorsun haklısın. Ruh halinle başbaşa kal.