Kötü kız var mıdır yoksa kızlar yaklaşıma göre mi iyi kötü olurlar?

bir kızla yeni tanıştıysam ve iyilikler yaptıysam beni kullanacak yer arıyor direk parama odaklanıyor veya benden tamamen kaçıyor asla sonuc alamadım bu sekilde. öte yandan sürekli bulaştığım cok sallamadıgım kızlar mutlaka acık kapı hissettiriyorlar ve iyi davranıyorlar. acaba iliskileri canlı tutan iyi polis kötü polis tarzı roller mi var. cok hızlı girilen yoldan hic bir sey cıkmıyor. kötü insan var mıdır yoksa yaklaşıma göre mi iyi kötü olurlar. ben sahsen ikisi de olduguma inanmasam da iyi tarafım baskın diye düsünüyorum. beni kullanıp sutlamaya calısan kızların aw.

Güncellemeler
+1 yıl
peki kötü insana kötü niyetle yaklaşmak beni kötü biri yapar mı.
Kötü kız var mıdır yoksa kızlar yaklaşıma göre mi iyi kötü olurlar?
Cevapla