Ya aslında pişman falan değilim sırf aramız kötü oldu diye çabaladım, çiçek gönderdim aradım mesaj attım bide engellemişler. Sevgilim sürekli ailemin gönlünü al diyip duruyor sıkıldım valla ailesinden de soğudum. Daha öncesinde gül gülistanlıktık şimdi istemiyorlarmış beni.
Sebepte: ailesiyle kendimi kıyaslamışım diye, sevgilim ailesinin giyimine hiçbir şey demiyor benimkine öz babamdan daha çok karışıyor ve ben kapalıyım onlar açık. Bunun kıyaslamasını niye yapmışım aileyi birbirine mi katıyormuşum diye rest çektiler.
Oğullarıda ailem haklı ama seninle kötü olmak istemiyorum ailemin gönlünü al diyip duruyor daha napiyim yani yüzlerini bile görmek içimden gelmiyor ettikleri laflardan sonra
Sebepte: ailesiyle kendimi kıyaslamışım diye, sevgilim ailesinin giyimine hiçbir şey demiyor benimkine öz babamdan daha çok karışıyor ve ben kapalıyım onlar açık. Bunun kıyaslamasını niye yapmışım aileyi birbirine mi katıyormuşum diye rest çektiler.
Oğullarıda ailem haklı ama seninle kötü olmak istemiyorum ailemin gönlünü al diyip duruyor daha napiyim yani yüzlerini bile görmek içimden gelmiyor ettikleri laflardan sonra
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Yıkıcı olmana sebep olacak bir yorum yapmak istemesemde bence yol yakınken dön. Bunun ilerisi ne kadar sağlıklı olabilir ki?
Haklısın artık tavır bile koyamıyorum nasıl olsa beni bırakmıyor kafasında az önce zaten ailenle mutlular yazdım
Üzüldüm senin adına. Unutma kimse senden ve hayatından değerli değil ne kadar seversen sev seni üzen yoran ve sana saygısı olmayan insanların çıkart hayatından bunu kendin için yap inan her şey daha güzel olacak❤️
Aslına bir ay önceki olay bu defalarca bırakmak istedim o döndü ben döndüm iyice toksiklendik. Tek arkadaşım o onunda en güvendiği kişi bendim 6 sene hiç oldu şimdi artık dönmek daha fazla zarar vermek istemiyorum kendime ama çalışsam aklımda namaz kılınca bile aklımda 1aydır zehir kusuyorum
hayırlısını iste yeter ki akışına bırak ozaman
Bence oğlanın yüzüne de söyle bunları, sebebini öğrenmiş olursun.
Bebiş, son bir defa özür dile sonra da boş ver. Sen uzattikca gtleri kalkar. Umursamayan, kötü laf eden daha değerli oluyor.
Evet evet sanki naptım sanki aileyi darma duman ettim öyle olsaydım yaranırdım
sen de ki , senin ailen bana bir sürü laf etti ben niye çabalıyorum sadece de
Ailesini haklı buluyor
şu an ailesini haklı buluyorsa evlenince de her bkta ailesini tutar seni unutur, tavrını koy biraz burnu surtsun
Ailenle mutluluklar yazdım
Evet ya işte biraz kendini bil, düşürme bu kadar. Evlenince hep ailesini korur. Bak ama eğer ki büyük bir hata varsa ailesini koruması doğru. Ama onlar da sana laf ettiyse ama sen özür dilediysen ve hala ailesini koruyorsa tavrını koy
6 seneye yazık oldu tek arkadaşım ve sevgilimdi
Aslında ne oldu biliyormusun kardeşi vpye bistüyerli profil fotosu koymuş
İçimden diyorum benim tunik boyuma elbisede bileğimin gözükmesine bile laf eden adam buna nasıl razı geliyor
Ya ayrilmazsiniz öyle düşünme ama biraz şey yap. Ben seni çok seviyorum, ailenden de özür diledim ama hala sen usteliyosun kalbimi kuruyorsun, tamam böyle devam et yoruldum ailenle mutluluklar vs de , biraz pişman olucagi şeyler de ve onu manipüle ett
Sordum cevap vermedi bende ss aldım ona attım bu normal ama ben anormalim dedim. İşin aslında kardeşi abisini rehbere eklememiş profili onda gözükmüyormuş
Bende atınca deliye dönmüş bu naısl böyle giyinir diye kardeşine bağırmış çağırmış benim ona attığım da ortaya çıkıyor
Neden yaptığımı ettiğimi olduğu gibi anlattım profil fotosu gizlencek bir şey değil görüyor sanıyordum
Daha öncede kıyaslıyordum neden onlar normal ben anormalim diye ama bunu kötü niyetle kışkırtmayla söylemedim hiç mantıklısı sence kapalı bir kızın kıyafetine karışıp açık giyinen insanlara normal karşılaması ben onun düşünce yapısını öğrenmek istiyordum
Ya bak şimdiden bu kadar darliyorsa sonradan daha kötü olur... Bileğinin gözükmesi ne demek yaa, Allah'ım sabır ver. Sen de tavrını koy bu böyle olmaz, kafana çıkarma şunu
Sonra işte niye bizi kıyaslıyorsun bizi birbirimize mi düşüreceksin falan filan konu uzadı ben çiçek gönderdim sizi üzdüğüm için özür dilerim diye uzun uzun yazılar yazdım ablasına dedimki ben bugüne kadar saygısızlık yaptım mı size oda bana üstten alaycı şekilde yapamazsın sana o izni veren yok zaten dedi iyice fıttırdım
Haklı olduğumu bilmeme rağmen özür dileyip çiçek gönderdim ama onların gözünde vahşiyim
Düne kadar biliyomusun canım gelinim canım benimdik benim zoruma giden bu
Bir şey diyim mi, yol yakınken vazgeç. Sen o kadar çiçek gonderiyosun dediği şeye bak, sen zaten saygısızlık yapamazsin sana o izni veren yok ne demek yaa... Üzüldüm senin adına, kötü bir aile
İstikrarlı olmak güç inşallah Allah kalbimden hepsini def eder
Ablası her seferinde kaynanasını kötülüyordu adıyla konuşuyordu kalkmış benden saygı bekliyor onun gibi olmadığım halde
Amin inşallah, rabbim karşına çok daha iyilerini çıkarsın 💖
İnşallah teşekkür ederim seninde🥰
sevgilimin ailesinden özür dilemem o benim yerime dilesin
Yol yakınken ayrılmani tavsiye ederim
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!