Sevgilinin ailesine özür dilemek için daha fazla ne yapılır?

Ya aslında pişman falan değilim sırf aramız kötü oldu diye çabaladım, çiçek gönderdim aradım mesaj attım bide engellemişler. Sevgilim sürekli ailemin gönlünü al diyip duruyor sıkıldım valla ailesinden de soğudum. Daha öncesinde gül gülistanlıktık şimdi istemiyorlarmış beni.
Sebepte: ailesiyle kendimi kıyaslamışım diye, sevgilim ailesinin giyimine hiçbir şey demiyor benimkine öz babamdan daha çok karışıyor ve ben kapalıyım onlar açık. Bunun kıyaslamasını niye yapmışım aileyi birbirine mi katıyormuşum diye rest çektiler.
Oğullarıda ailem haklı ama seninle kötü olmak istemiyorum ailemin gönlünü al diyip duruyor daha napiyim yani yüzlerini bile görmek içimden gelmiyor ettikleri laflardan sonra
Sevgilinin ailesine özür dilemek için daha fazla ne yapılır?
Cevapla