Nişanlımın ailesiyle aynı binada yaşamak istemediğim için ayrılma noktasına geldik siz olsanız kabul eder miydiniz?

Nişanlım ailesinin apartmanından ev tutmuş ben o kadar dedim tutma o evi ailem ve ben istemiyoruz dedim bu apartmanda nişanlımın kardeşi ve eşi annesi babası yaşıyor hemen alt katlarını tutmuşlar hemde bizden habersiz ne ailemi aradıkları var ne ettikleri ben istemiyorum dedim nişanlım ailesinin semtinde oturmak istiyordu ona tamam diyordum sadece bu semtte en ucuz ev bu olacaksa burası olur deyip annemede diklendi kendiniz bulun yok bu semt olacak diyor annemde tamam bina aynı olmasın diyor en ucuz bina bu dedi bana eğer istemezsen de bu iş olmayacak dedi oysaki ne ucuz semtler var ama işte çocuk istiyor maddiyat yok çocuk yaparsam çalışmam çocuğuma bakarım defim hayır çalışacaksın geçinemeyiz diyor annem çocuğa baksın biz çalışalım annemlerle yemeğimizi yiyeylim varsa yoksa kendi ailesi bi aynı binayı istemedim diye ayrılma noktasına geldi konu ailesi hala arayıp sormuyor bile üstelik gözlerinden düşmüşüm orada yaşamak istemediğim için anneme diklenen ve illa dediğim dedik olsun diyen nişanlımında annemin gözünden düştü oysa annem çok severdi nişanlımı artık sevmiyor ben çok şey mi istedim anlamıyorum sadece az uzak olsun iç içe olmayalım kendi yuvamız olsun istedm bi bunun için ayrılığa gitmek nedir annem dedi kaybetmekten korkmuyorsun bi bina yüzünden yaptığına bak dedi valla korksaydı fizandan ev tutardı😞

Nişanlımın ailesiyle aynı binada yaşamak istemediğim için ayrılma noktasına geldik siz olsanız kabul eder miydiniz?
Cevapla