Sevgilimle benim aramda da boy farkı baya var hatta aynı onlar kadar boy farkımız var diyebilirim fakat bizi garipsiyorlar dönüp bakan çok oluyor peki neden garipseniyor ki anlamıyorum?
Shakira:150
Gerard Pique:192
Shakira:150
Gerard Pique:192
İnsanlar alışık olmadıkları durumlara ters tepki verirler. Sizi bu şekilde kabul etmeyi zamanla öğrenecekler. Yeter ki siz ilk etapta kötü bir tepki gösterip de antipatik olmayın. Biraz sabırlı olup, sevginizi ve kararlılığınızı gösterdiğiniz müddetçe insanlar sizi garipsemek yerine aranızdaki sevgiyi ve uyumu fark edip sizi saygı gösterecekler.
Size ve kızarkadaşınıza mutluluklar dilerim...
2 yıldır aynı durumu yaşıyoruz ve sevgilimin kötü hissettiğini görüyorum artık konuşman bile kar etmiyor
Eğer insanlara izin verirseniz sizi yıpratırlar.
Belli ki uzun boylu bir gençsiniz. İnsanların size komik yakıştırmalar yaptığını çokça duymuşsunuzdur. Deve demişlerdir örneğin ama siz bunları önemsememeyi öğrenmişsiniz.
Şimdi bu sırrı kız arkadaşınıza aktarma vakti gelmiş. Sizi kaybetme korkusuyla kendine olan güvenini kaybediyor. Ona bu güveni aşılamak sizin elinizde. Bazen doğru kelimeleri kullanarak bazen sevginizi göstererek ona bu güveni sağlayabilirsiniz. Hissettirin ona sizin için değerli olduğunu. Anlatın ona boyun hiç bir özelliği olmadığını. Eğer basketbol oynuyorsa o zaman ayrı :)
Aşkınıza tutunmalı ve birbirinize kenetlenmelisiniz. Aksi takdirde sonu sizin için hüsran olur.
onlarla aynı boydayız desem benim ki 193 sevgilim 150 ve artık takmadığını göstermeye çalışıyor ama taktığını gözlerinden anlıyorum ve sözlemediğim söz kalmadı doktora gitti hatta boyunu uzatmak için ayrıca bnden önce böyle bir sorunu yokmuş özgüveni olan bir kızdı diyim hatta fazla özgüveni vardı ama bnmle çıktığından beri bu özgüven sorunu yaşıyor ve çok gzlde bir kız
Boy uzatmak mı? Olur mu öyle şey. İnsanları boylarına göre mi sınıflandırıyoruz. Kesinlikle yanlış bir yöntem.
Onu olduğu gibi kabul ettiğinizi anlaması lazım.
evet ama sonra vazgeçirdim zaten
Şu Shakira'nın boyunu bir öğrenemedik milletçe biri der 165 biri der 150
Kadının boyu 157
bu kadar kaideye alma seviyorsan bakmaları sizi ne ilgilendirir
benim ilgilendirmiyor zaten sevgilim bu knuyla fazlasıyla ilgileniyor
anlattım zaten teşekkür ederim
Cevap
1Cevap
Oo ona kalırsa shakira pique den 10 yaş büyük:)
evet o da var
Shakira her türlü o farkı kapatıyor afet kadın ya
yalnız benim demek istediğim neden toplum olarak garipsiyoruz
garipseyen çok özellikle bayanlar garipsiyor biz sevgilimle gezerken 10 kere bakan bile oluyor
bak şöyle diyim sevgilim 150 fakat çok güzel bunu diyen sadece bn değilim bnden önce kaç kişinin teklif ettiğini saysa belki kendi sayısını bilmez bnmde fizğim gayet iyi zaten vucütta çalışan biriyim yani fizik olarak ikimizde iyiyiz
daha önce sormuştum daha çok öyle yorumlar geldi asıl soruya cevap vermiyorlar
Cunku onlar pique ve shakira
fark edersen boy hakkında soru sordum ve emin ol sevgilim de çok güzeldir ayrıca ünlülerin makyajsız haline de bakmalısın
senin soruma verdiğin cevap ne alaka
cevabını anladım ama sorum o değil neden garipseniyor neden 10 kere bakma gereği duyuyorlar
shakira 150 mi :SSS
evet
www.globalpost.com/.../...rard_pique_2012_9_19.jpg hoş durmuyo ama gönül...
bizde öyle duruyoruz
önemli değil seviyosanız...
teşekkür ederim...
Yuh 1.50 yoktur
araştırdım iyice hatta shakira bir röportajında onun bacakları benim iki katım diye espri bile yapmış bir başka dergide de şöyle bir yorum vardı BELKİ DE DÜNYANIN EN KISA ŞARKISI adlı bir başlık konulmuştu
Ben onun konserine gittim baya 1.65 falan di
topuklu ayakkabı giydiği için öyle zannediyor olabilirsin hem giydiği kıyafete göre flnda uzun gösteriyor olabilir
Sim siyah giymisti hamileydi topuk falan giymemisti
bilemiyorum ama fazlasıyla araştırdım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar