Bir insanın aynı kişi tarafından iki defa aldatılması (?) s4l4kl1k mı?

hi guyssss simdi benim erdem adında bir manita vardi yakisikli tamam iyi de bunun bir sürü kız arkadaşı vardı ilk sevgili olduğumuzda arkadasiyla (canım Sudem) tanistim kız beni soğuk bulmuş bundan benimle konuşup ayrildik ama önceden de arkadasiydim ondan konuşmaya devam ettik ben buna asik olurken (ilk başta asik degildim yanlis anlasilmaydi) yakın arkadaşının (Zeynep) ondan hoşlandığını fark ettim bende hem erdem hem Zeynep ile yakındım onun için canım edip onlara copcatanlik yaptim manit oldular vs ben erdeme kaç ay oldu onu sevelim dedim 3 aydan fazla dedi (?) Sasirdim onunla iletisimimi kestim ortak arkadasimiz (Zehramm) ile konuşmak için mecbur o ortama girdim sonrasında anladimki zeynep erdeme soguk davranmis ve onu sevmemis erdem neden benimle konusmuyorsun dedigindeyse Şu an konuşuyorum ya vs demiş işte bunlar ayrılmış bende iletisimimi kesmeden önce zeynepin sevgisinin elde edene kadar olduğunu anladığım için ona kızdım vs ben demiştim dedim sonra biz yine sevgili olduk bir gün sonra annemin babamı aldattigini öğrendik ve bu yüzden ona kısa bir sana yazamayacagim kısa bir süre kusura bakma dedim olaylar biraz yatistiginda ona yazdığımda artık ayrıyız ve ben nil (bu da ortak ama yakın ark) ben neden hep yakın arkadaslarimla sevgili oluyorsun serefsiz diyincede sizi ben tanistirdim yani sorun yok dedi serro işte bunlar aldatmaya giriyor degil mi bence giriyor biraz uzun oldu kbbbb

Bir insanın aynı kişi tarafından iki defa aldatılması (?) s4l4kl1k mı?
Cevapla