Evlilik yıl dönümünde kadın evde mumlu yemek mi hazırlamalı yoksa erkek yemeğe mi çıkarmalı?

İlk evlilik yıl dönümümüz olacak evde romantik mumlu gül yapraklı yemek mi hazırlamalıyım yoksa sizce beni yemeğe çıkarmasını mı beklemeliyim sizce hangisi daha mantıklı? Yorumlarınızı bekliyorum.
Evlilik yıl dönümünde kadın evde mumlu yemek mi hazırlamalı yoksa erkek yemeğe mi çıkarmalı?
Cevapla