Yeni tanışılan birinin ilk günden öpüşmekten bahsetmesi normal mi?

Yüz yüze gelmedik. İlk gün öpücük attı neyse ön yargılı olmayayım dedim.

İkinci gün öpüyorum dudaklarından biraz da boynundan dedi.

2 günden ne öpmesi dedim. Olur olur her yerinden öperim dedi.

Sonra öpüşen çift çıkartması attı

Ciddi biri değil sapık olabilir

Yeni tanışılan birinin ilk günden öpüşmekten bahsetmesi normal mi?
Cevapla