Yüz yüze gelmedik. İlk gün öpücük attı neyse ön yargılı olmayayım dedim.
İkinci gün öpüyorum dudaklarından biraz da boynundan dedi.
2 günden ne öpmesi dedim. Olur olur her yerinden öperim dedi.
Sonra öpüşen çift çıkartması attı
Ciddi biri değil sapık olabilir
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
20Cevap
Artık millet ilk görüşmede konuşmada, cinsellik yaşadığı için öpüşmeden bahsedilmesi de gayet normal bir hal aldı...
Saçma
Genelleme yapman sacma olmuş herkes farklı
Valla bendede 2 ci günde borç istedi daha mesajlaşıyor yani dün bir bugün iki değilmi
Borç istemir mi hemen
Ben buna dedim olmuyor fala filan sonra ne oldu işte dedim hiç yalan söyledin i diye başta hiç seks yapmadım diyen şimdi de yiyiştim dedi yani kısacası böylelerini buldun mu engeli yapıştır gitsin uğraşmaya değmezler
Borç istemekle kalmıyor yalan peş peşe
Karaktersizler ya
Hızlı başlamış bu pek doğru değil. Bence bunu açık açık konuş. Niyet önemlidir.
Kısa kısa yazıyo hep. Gece olunca 9 10 12 aklına geliyo hadi görüşek diyor..
Hiç konuşmama bile gerek yok
Boş ver o zaman niyeti belli. Ben ilk tanıştığım insan ile o kadar uzun uzun konuşmayı bırak. yanlış bir şey söylemeyeyim diye akla karayı seçerdim.
E olması gerekn o
Bencede sapiktir ciddi insan ikigunde öyle şeyler konusmaz
Aynen
Normal bende oyle yaptim ama biz bulusmadan once sanal seks sexting yapiyorduk bulusunca once yanaktan sonra gozlere bak yapis dudaklara
Bu kişinin yazdıkları hiç normal değil kesinlikle uzak durun yoksa üzülen siz olursunuz
Tesekkür ederim
Rica ederim
Bazen sizi anlamak çok zor oluyor. Sanalda nasıl bir ciddiyet arıyorsun acaba.
Hayır görüşelim diyor sevgili olmak amacı sözde ama böyle olmaz
Sevgili olunca da öpecek. Sevdiği için değil öpmek sevişmek için sevgili olacak.
Öyle biri işte
Sorun onda değil. Herkes böyle. Bunu kabullenmeyen sizde sorun
seks odaklı bir görüşme yapıyor olabilir benimde öyle 3 5 ilişkim oldu fb olarak kullanabilirsin ya da hiç görüşme kalbin kırılır
Eskiden eline tutmaya korkarnis insan simdikilerin konuştuğu konulara bak bence bana göre yanlış bir durum dikkat etmek lazım biraz yavaştan almak lazım
her erkek gibi sadece biraz libidolu işte nesini abartıyosun bunun
Ne alaka. Yüz yüze bile gelmedik
libido için yüz yüze gelmek gerekmez
Her erkek bu muhabbetleri yapar emin ol ama ilk günden yapılması hoş değil aynen öyle uyar onu
teşhisi koymuşsun zaten 😅
Aynen
en azından başından niyetini belli etmiş oda güzel. belli etmese napıcaktın bu sefer
Aynen aynen
Hızlı ilerliyor bunun amacı belli
Aynen çok hızlı yetişilyo
Çokta normal bir durum değil
Evet yani ilişkide illaki olur onlae normal ama az bi ciddi ol
Amaci belli eden acelecei kisilik
Aynen
Niyetini brlli etmis 3vet sana hayir gelmez bundan
Aynen ya
Belli değil mi niyeti 😉
Belli dimi
Aynen öyle ben sevgili olunca bile bu kadar rahat söyleyemiyorum. Adam 2 günde neler demiş 3-5 güne ilerisi de gelir bunun benden demesi
Evet. Herkese böyle yazıyodur bu.
Yani işte kimi düşürürsem derdinde. Fırsat verme
Aynen görüşmicem
Hakkında hayırlısı olsun iyi günler ☺️
Ya zaten niyetini aşırı belli etmiş
Kendini belli etmis zaten
İlk günden öpmenin heyecanı 😀
Eee amaç seks normal bi durum
Hiç görüşme bile bununla bence
Yok görüşmem
Direk yatağa atan tiplerden keyfi çıkmaz hiç
Ever öyle dimi yakınlaşmak için konuşuyo. Tanıamaya çalışmıuo zaten
Yol ver hanzo herife biraz nezaket öğrensin öyle gelsin
Hah iştr bak ne güzel dedin
Opusme sevisme olur da telefondan abazanlar gibi olmsz yemeğe çıkarırsın bi kac sefer bi nabiz yoklarsın belli edersin zaten. Görmemişlik yapmanın bi anlamı yok
Ne yapacaksın ayrılacak misin
Ya sevgili değiliz zaten. Ama dediğin doğru tamam öpüşür edersin normal birlikteyken. Ama daha tanışmamışız. Tanımaya yönelik konuşmuyo da. Gün içinde napıyosun diyip duruyo sadece.
Öyle ilk günden yapmazsın. Bi ağır efendi ol. Güven vermeye çalış
Erkeklerin çoğu kadınlara nasıl davranılması gerektiğini bilmiyor sanırım ☺️
Aynen hoşuma gitceğini düşünüyo tanımadığım adamla
Eğer hayatınızda biri yoksa konuşmak isterim 😇
Ne konuda
Daha doğrusu tanışmak istiyorum diyeyim siz anlayın
Yani burada seviyeli. bi arkadaşlık kurabiliriz. Gizlisiniz
Şu an gizliden çıktım
Kusura bakma şimdi grebildim
Sorun yok
Tekrar açtım
Cusssssssss
Sapıklık değil bu, hiperseksüelite sanırım
Soğuma sebebi ya
Evet
değil ya bırak gitsin
Aynen
Amaç farkı
Aynen canım
abartmış oda
Aynen
uzak dur bu kişiden
Aynen canım
Amacı belli engelle gitsin
Aynen canım
Dur bi tanışsaydın yuh 😂
Kime yuh
Adama diyorum sana değil 😂
Heee yuh evet
Görüşme bence
Görüşmicem
Normal değil.
Sapik
Değil
Abaza diyorsunuz ya öyle birsey o. 😁
sal onu
Olabilir
bence normal
Bencede yol yakınken uzaklaş
Dimi çok saçma tanışmadan ilk günden.. tanımaya yönelik soru da sormuyo. Naptın şuraya gittim buraya geldim o kadar
Hemen hayatından çıkar bundan hayır gelmez
Aynen canım konuşıcam
Konuşmıcam
Değil
Evet
Erkeklerde ve kadınlarda da var bu istek
Sorun istek değil. Mesela birini istiyoz diye üstüne atlamıyırz
Hayır atlamak doğru değil zamanla ve istekle karşılıklı olursa doğrudur oldu ben 2 dk sohbet ettiğime yapışıp kalayım olmaz ki amaa
Aynen güven vereym diye düşün bari ne bu hareketler
Cankanın şarkısıyla giriş yapmış
Şap öpeyim mi içine de gireyim mi bu ne abazanlık
Uzaklaş ondan
Normal degil