- Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı.
+1 yılKahkaha attım. Başta ciddi ciddi okuyordum. Hatta ne güzel benim gibi düşünen biri dedim. Sonra karakteristik özellikleri sayınca farkettim ki o kişiyi burada denk getirmeye çalışır gibi bir çaban var. O andan itibaren gülmeye başladım. Burada doğru insanı bulabileceğine inanacak kadar saf mısın? Keza istediğin bunca şeyin karşılığında sen de ona en az bunları sunabilecek misin?
0155 Yorumla- +1 yıl
Ulan güncellemeyi yazmadan önce yazmaya başlamıştım. Şimdi gördüm buradan aramıyorum yazdığını...
Soran+1 yılSen anlamamışsın sorumu git baştan oku buradan arayan yok
Soran+1 yılGüncellemeyi yazmasam bile soru başlığından anlayabilirdin
Soran+1 yılNe zaman yazmışım demi bi zahmet anla
- +1 yıl
Bu kabalıkla nezaketli birini bulabileceğine inanıyor musun gerçekten?
Soran+1 yılKaba değilim karşıdaki insanın zeki olmasını bekliyorum sen anlamadın ona sinirlendim
- +1 yıl
Burada yazdığın kriterlerdeki birini aramak için önce geliştirmen gereken yönlerin var...
- +1 yıl
Anlamamış olabilirim. Dikkat etmemiş olabilirim. Hatta umursamamış olabilirim. Yine de kaba olman senin sorunun.
Soran+1 yılHayır yok tamda öyleyim daha çok şey yazacaktım da uzun olurdu
Soran+1 yılO zaman görüş yapman saçma
- +1 yıl
Karşıdaki aptal değil. Sadece umursamaz da olabilir. Bence bu baremlerle değerlendirme herkesi. Bellki de sen kendini doğru lanse edememişsindir. Bu yüzden açıklama yapma gereğine girmişsindir.
- +1 yıl
Uzun olurdu mu? Bu iki şeyi düşündürdü. Ya şu an ters modundasın ama gerçekten yazdığın gibi birisin. Bu düşük olan ihtimal. Ya da kendini çok beğenmişsin. O yüzden hatalı ya da kusurlu olduğun kısımları görmüyorsun. Olabilir. Buna sert çıkış yaparsan ikinci ihtimali garantilemiş olursun.
Soran+1 yılAnlamayanlar olduğu için güncelleme yazdım yoksa soru başlığından anlaşılıyor zaten ama sizler yanlış anladınız
Soran+1 yılEvet ilkiyim ama ters modda değilim benim de kusurum var illa ki ama burada yazan şeyler kusurum değil benim
- +1 yıl
Soru başlığından ziyade içeriğe takıldığımız için yanlış anlamış olabilir miyiz? Belki de gecenin 2'sinde dikkat verememişizdir 😂
Soran+1 yılYa kardeşim umursamaz olsan bile soruyu okuyorsun hadi okumadın desem bile sorunun içinde bile geçiyor hani sırf xper içinse bilemem tabi o zaman umursamaman normal
- +1 yıl
Güzel farkında olman bazı şeylerin güzel. O zaman dipnot ekle tahammülüm az, çabuk sinirlenebiliyorum diye.
Soran+1 yılO zaman uyursun bu saatte yorum yapmazsın ya da gözünü iyice açarsın öyle yorum yaparsın
- +1 yıl
Yoda'yım. 6 yılda anca bu kadar oldu. Sence xper peşinde gibi bir halim var mı? Sadece kafam dağınık.
Soran+1 yılAferin 👏 çabuk sinirleniyorum doğru ama bi o kadarda yumuşak biriyim
Soran+1 yılBen 7-8 ayda bilge oldum haha
Soran+1 yılBen buradaki seviyeleri bilmiyorum henüz
- +1 yıl
Tercih benim gözümğ açmak istemiyorum. Ben de böyle yorum yapıyorum. Benim de kusurum bu. Geçimli biri değilim. Uğraşmayı seviyorum insanlarla. Normalde değil de böyle ters çıkanlarla.
- +1 yıl
Yengeç ya da balık burcu musun?
Soran+1 yılTamam en başından belirtmen lazımdı kafam dağınık diye o zaman bende üstünüze gelmezdim çünkü benim burada böyle biri aradığımı yazan bi yorum yapmışsınız haliyle sinir olurum bende soruda belirttim üstüne güncelleme yaptım
Soran+1 yılHayır değilim tahmin et bakalım bulacağını sanmıyorum
- +1 yıl
Bilge mi oldun? Benim bir tık alt seviyem. 7-8 ay mı? Büyük işsizlik. Nasıl o kadar vakit ayırdın be? Sıkılmadın mı? İnsanın burada zekası geriler. Özsaygım gereği dönemsel siliyorum Allah'tan da bir arınma oluyor 😅😂
- +1 yıl
Sen muhabbet mi arıyorsun? 😂😂😂Uykum yok aslında yeni uyandım. Kafam o yüzden yeni ayılıyor.
- +1 yıl
Su grubu gibisin. Yumuşak kalpliysen ya Ay burcun ya da Güneş burcun su grubundandır.
- +1 yıl
Ama senden sebepsiz toprak grubu enerjisi aldım. Halbuki Hava grubu olmanı beklerdim. Sen Başak mısın?
Soran+1 yılBüyük işsizlik değil yorumlarımı hep en iyi görüş seçiyorlar ve çok süper görüş seçiliyor ayrıca bu yaz bayağı boş vaktim oldu ondan
- +1 yıl
Hava grubu olsaydın. Terazi diyebilirdim.
Soran+1 yılBende siliyorum ama sorularım var mecbur yüklüyorum bazı insanlara birazda olsa bir şeyler katabilmeyi seviyorum
- +1 yıl
Bu yaz boş vaktin olduysa ya yeni üniversite mezunusun. Ya da yıllardır yaptığın bir şeyi bu sene yapamadığın için boş vaktin oldu... Düşündürücü
Soran+1 yılHer şeyi saydın ne kaldı ki geriye haha
- +1 yıl
Burada kime ne sorun olabilir ya? Ben genelde birine feyz veririm ya da arada yeni arkadaş edinirim diyr giriyorum.
Soran+1 yılZaten konuşmuyorum yorum yapıp sorum olursa sorup çıkıyorum onda da çok fazla bakmıyorum
- +1 yıl
Ne bileyim kızım 2 cümleden ne çıkarabilirim? Agresifsin. Çabuk parlıyorsun. Koç ya da Akrep de olabilirsin.
Soran+1 yılBilemiyorsunnn
Soran+1 yılBen seni tahmin edeyim mi?
- +1 yıl
Yüksek beklentilerin var Aslan ve Terazi etkisi
- +1 yıl
Et bakalım bilmezsen ben de söylemem ama
Soran+1 yılHayır hiçbiri değil
- +1 yıl
Ay hiçbiri değil dedin şimdi Yay ya da İkizler çıkarsın
Soran+1 yılBoğasın bence sen
Soran+1 yılOnlarda değil
- +1 yıl
Alakası yok.
Soran+1 yılBende bilemedim hahha Oğlak o zaman
Soran+1 yılHadi kim önce bilecek?
- +1 yıl
Kova ve Oğlak kaldı... İkisinden biri olman lazım. O zaman kesin kovasındır. Oğlak olsan anlaşırdık.
- +1 yıl
Oğlak... Doğru...
- +1 yıl
12 burcu saydırdın. Nasıl bir natal haritan var acaba?
Soran+1 yılSen en sonda bildin ben 2. tahminimde bildim
Soran+1 yılBir de oğlak çıkıyormuş hepsi yalan oluyormuş demi hahah
Soran+1 yılAma şaka şaka kova burcuyum yine de en sonda bildin
- +1 yıl
Hayır Oğlak olsan anlaşırdık. Oğlaklar aklı selim makul insanlar...
- +1 yıl
Kova olduğuna ihtimal vermek istemedim. Ama dedim senin hava burcu olman lazım ama bana toprak enerjisi verdin diye. Enerjimi bile yanılttın ama mantığımı yanıltmadın. Hava grubu çıktın
Soran+1 yılOğlak değilim ama tatlım
Soran+1 yılHhHaa oku bence yorumlarını havayı en son dedin
- +1 yıl
Belli 😏
Soran+1 yılHayır tamamen seni yanılttım hahah
- +1 yıl
Bence sen oku başta dedim ki hava olman lazım ama toprak enerjisi veriyorsun
Soran+1 yılSu , Ay , Güneş, Toprak en son Hava diyen sensin
- +1 yıl
Bence bundan memnun olmaman lazımdı. Kova gibi hastalıklı bir burç. Allah kolaylık versin. Sana da hayatına alacağa da... Zor...
Soran+1 yılOnu sonlarda dedin
Soran+1 yılHahah hastalıklı mı siz kurban olun be bize
- +1 yıl
Bence sen beni anlayamıyorsun. Aramızdaki farktan olsa gerek kaç yaşındasın sen ya?
Soran+1 yılSeninde beni anladığını düşünmüyorum 19 yaşındayım
Soran+1 yılÜni mezunu değilim şu an hazırlık okudum yeni 1. sınıfa geçtim
- +1 yıl
Kuşak farkındanmış...
- +1 yıl
Aa ne güzel. Ben de okumuştum hazırlık 7 sene önce...
- +1 yıl
Kurban mı olalım size? Kova burcunun elinde büyüdüm. Merkür, Mars, Venüs Kova biriyim. Bence Kova'yı benden iyi tanıyan hastalıklı olduğunu bilen yoktur.
Soran+1 yılYüksek ihtimal ondan ama anlamanı beklerdim yine dr
Soran+1 yılHahaa neyimiz hastalıklı pardonda
- +1 yıl
Bazen anlamamazdan gelmek hoşuma gidiyor.
- +1 yıl
Sözde hümanistsiniz. Ama en çok sınıfçılık sizde.
Soran+1 yılBilip bilmeden konuşma
Soran+1 yılSen daha beni tanıyamamışsın
- +1 yıl
Her konuda bilginiz olmasa da fikriniz var. Kendinizden başkasını dinlemeyi aşağılanmak gibi görüyorsunuz
Soran+1 yılBurca göre insan değerlendirmende aptalca
- +1 yıl
Tanıt kendini de düzelt o zaman bu intibayı
Soran+1 yılBen açıklıyorum yeterince ama anlamak istemeyene ne yapsan boş
- +1 yıl
Dahi anlamındaki - de'yi ayırmaman da aptalca ama ben bir şey demiyorum.
- +1 yıl
Belki de doğru anlatamadığın için o dinlemiyorumdur.
Soran+1 yılKlavye hatası o takılma o kadar
- +1 yıl
Belki de doğru anlatamadığını düşündüğüm için dinlemiyorumdur*
Soran+1 yılBana diyene bak o kelimesi nereden çıkıyor? Uzaydan mı?
- +1 yıl
Allah Allah... İlginç...
Soran+1 yılDinlemiyorsan bu sohbette işin ne?
- +1 yıl
Tamam bana tanıt kendini bakalım. Doğrusunu öğrenelim.
Soran+1 yılYeterince konuştuk bu konuşmada anlamamışsın belli ki
Soran+1 yılhiçbir şeyi
- +1 yıl
Dinlenecek kaliteye ulaşmasını bekliyor da olabilirim. Belki de birileriyle uğraşmayı seviyorumdur. Belki de sadece zaman harcamaya çalışıyorumdur.
Soran+1 yılklavye donuyor zaten
- +1 yıl
Ben sıkıldım ama senin bu anlamamazdan gelmeni, ya da gerçekten anlayamayışını
Soran+1 yılBeklesen yazmazdın kardeşim çünkü zaten dinliyorsun
- +1 yıl
Bilgisayardan mı giriyorsun?
Soran+1 yılBen sıkıldım asıl senden sen herkesi aynı sanıyorsun
- +1 yıl
Oo zeka parıltısı...
Soran+1 yılGoogleden giriyorum telefonumda yüklü değil
- +1 yıl
Sapyo birini etkileyebilir belki bu. Ben buradan anonim konuşmayı değil de mesajdan konuşmayı yeğliyor olabilir miyim acaba? Belki de onı bekliyordumdur. Ama aramızda zeki olduğumuzu atfedenler olsa da göremiyor olabilirler mi?
- +1 yıl
Wow. Sen cidden çok zor koşullardan ulaşıyormuşsun ya. Uygulaması bir nebze daha rahat.
Soran+1 yılTatlım biz uzlaşmaşmaya çalışıyoruz . Anonim olunca ne fark ediyor kelimeler mi yasaklanıyor?
- +1 yıl
Hahahahahahahaha kusura bakma yaa 😂😂
Soran+1 yılBen mesaja geçmek istemiyorum burada zaten konuşuyoruz
Soran+1 yılGül gül kudur hahhaa
- +1 yıl
Ben herkesi aynı sanıyorum evet haklısın. Aptal çok burada. Yıllardır çoban gibi gelip bakıyorum. O yüzden sen de kurt musun? Koyun musun? Yoksa çoban mısın anlamam lazımdı.
Soran+1 yılZaten ben en başından gizliden sormasam sen cevabını büyük ihtimalle dm kısmına yazacaktın ama benim tartışma yerim burası
Soran+1 yılYıllardır burada olan ben değilim.
- +1 yıl
Anonim olunca rahat küfredemiyorum yaa... Saçmalama burada rahat konuşulmaz diye diyorum ki ben de rahat konuşamadığım için normalde terslemeyeceğim şeyleri de tersliyorum.
Soran+1 yılBu yaz boştum diye yaptıklarım dışında geri kalan vakitte buraya girdim
- +1 yıl
Ay tamam geçme mesaja Allah'ın yabanisi. Dumanla haberleşelim.
Soran+1 yılSensin yabani
- +1 yıl
Ben kudurduğumdan gülmem ki. Kudurmam 😂😂 Ben herkesle dalga geçtiğimden gülerim.
Soran+1 yılBana kaba diyor da kendisi kaba asıl
Soran+1 yılHerkesle dalga geçiyorsunda senin dalganda geçiliyor tatlım
- +1 yıl
Ben cevabımı dm'den yazmazdım ya. Muhtemelen buradan sataşırdım yine. Bundan farklı bir senaryo planlamıyordum.
Soran+1 yılDumanla diyor bir de ay burada yazamıyor tek dm kısmında elleri tutuyor ya beyefendinin
- +1 yıl
Ne güzel boş vaktini daha boş bir yerde harcıyorsun.
Soran+1 yılEee o zaman ne diye dm diye atıp tutuyorsun?
Soran+1 yılSen harcıyorsun ama tek benmişim gibi davranıyorsun 6 yıllık kullanıcı
- +1 yıl
Hahaha ay çen benimle dalgamı geççen? Geç bakim. Hadi geç de gönlün olsun...
Soran+1 yılBeni boş ver de sen etrafına bak asıl
- +1 yıl
Yabani olmadığımı iddia etmedim farkındaysan. Kibar olduğuma dair bir iddiam da olmadı. Her insanın bir kusuru var. Benimki de bu.
Soran+1 yılBen burada işimi bitirir çıkarım ama sen yine buraya dönersin
Soran+1 yılİddia ettin demedim farkındaysan
- +1 yıl
Benimki tamamen psikolojik destek. Ne zaman çöküşte olsam buraya girio halime şükredip birileriyle uğraşıyorum.
- +1 yıl
Ben buraya dönmesem dönmem, bu bendeki majör depresyon olmasa
Soran+1 yılHaline şükrederken kendine daha çok zulüm ediyorsun buradan destek bulamazsın
- +1 yıl
Önceden senin gibi hayalperest bir gençtim.
Soran+1 yılBirileriyle uğraşarak tabi
Soran+1 yılHayal kuruyorum ama dediklerim gerçek olan şeyler yalnız
- +1 yıl
Yok bee ne desteği? Buradan destek mi bulunur? Kendimi kötüyle mukayese edip halime seviniyorum 🤣
Soran+1 yılHahaha iyi o zaman sevin daha çok
- +1 yıl
Sana bir şey diyeyim mi? Ben bu yazdıklarına birebir sahiptim. Ve aynı şekilde birini aradım. Yıllarca... Sonra insanlar o kadar küstürdüler ki. İnsanlığa da insanları sevmeye de... Böyle biri oldum. Majör depresyon yani yolun sonu...
- +1 yıl
Bir zamanlar ben de senin gibi toy ve iyi dilekleri olan iyi bir delikanlıydım. Sonra beni de yıkanlar oldu.
Soran+1 yılMerak etme biz ne yollardan geçtik yaşım küçük diye bilmiyorum görmüyorum sanma ben kendi kendimi toparlıyorum sadece
- +1 yıl
Sonra senin durumundan bu duruma gülüp hatırladıkça sinirleri bozulacak birine dönüşüyorsun. Sen sen ol. Böyle birini bulamayacağını. Ararken de bu yolda kendinden çok vereceğini, değişeceğini acı çekeceğini bil.
- +1 yıl
Kendi kendini neyden toparlıyorsun?
Soran+1 yılHepsini bi anda yaşıyorum zaten
Soran+1 yılBöyle biri illa ki vardır ki yazdıklarımda zor bir şey değil
- +1 yıl
Doğru kişiyle dertleşemiyorsun... Daha önce bundan canın yandı değil mi? Burada yazdın yine böyle birini ama o kişi diye hayatında alıp canını yakan insanlar oldu.
Soran+1 yılİlk defa sordum
- +1 yıl
Zor değil ama o insanlar da zamanla bozunabiliyorlar. Sana karşında kanlı canlı bir örneğiyim.
Soran+1 yılAnlıyorum ama ben diyorum ki yaşıyorum zaten ama çabuk toparlıyorum kendimi
- +1 yıl
Anlamıyorsun gerçekten beni. Burada yazdığın bu kişiyi daha önce bulduğumu sandın ve bundan yara aldın değil mi?
Soran+1 yılHayır
- +1 yıl
Bir yerden sonra toparlayamayacaksın. Baştan bil. Uzun vadede seni çok yoracak bu durum. Bilesin... Yaşadım. Aynı beklentilerde bir adam olarak... Bozundum... İnancım kırıldı öyle birinin var olabileceğine olan inancım kırıldı. Zor değildi benim için de ama artık o kadar zor geliyor ki insanları görünce.
- +1 yıl
O zaman daha yara almamışsın. Alınca konuşalım. O zaman anlayacaksın beni. Neden bu kadar döndüğümü bu yoldan. Yalnızlığın bazen zoraki bri tercih olduğunu anladığında.
Soran+1 yılYara aldım tatlım sadece o şekil almadım
Soran+1 yılAyrıca ben sana diyorum ki ben zaten bu yaşa kadar her şeyi gördüm ama her seferinde toparladım
Soran+1 yılNeyse uyuyacağım ben yarın devam ederiz edersek tabi
- +1 yıl
Bir yaştan sonra. Bir yerden sonra toparlayamayabiliyorsun. Bunu anlatmaya çalışıyorum. Niye anlamıyorsun?
- +1 yıl
Konuşmak istersen yazarsın...
- +1 yıl
İyi geceler. Umarım gönlüne göre birini bulabilirsin. Gönlünde kalan yaraların varsa da sarabilirsin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Dostum bu özellikler birbirine ters zaten, bunun hepsini bir kişide buluyorsan o kişi psikolojik sorunludur. 😂
016 Yorumla
Soran+1 yılNe alaka böyle biri vardı belki siz yok ettiniz haha
Soran+1 yılÖyle kadın varsa bi zahmet öyle erkekte olsun
Soran+1 yılBen öyleyim
Soran+1 yılKendim gibi birini arıyorum
Soran+1 yılDiğer erkeklerle işim yok kaldıramaz beni onlar
Soran+1 yılYanlış tespit nerede tam olarak hepsi yaptığım şey
Soran+1 yılBi her yeri gezemedim bir de her sporu yapamadım henüz onlarıda yaparım
Soran+1 yılBence sen yanlış biliyorsun
Soran+1 yılKardeşim ben öyleyim ne yapayım
Soran+1 yılBen böyleysem öyle erkekte vardır illa ki
- Aşk İlişkileri konusunda 854 cevap paylaştı.
+1 yılBen varım gaza geldim bir an 😂😂
08 Yorumla
Soran+1 yılEmin misin hah
- +1 yıl
Asker olduğum kdr eminim 😊
- +1 yıl
Ayrıca burdaki kimseye itimat etme hepsi kolpa insanlardır
Soran+1 yılBiliyorum canım
- +1 yıl
O yüzden kasma kendini allah herkesin gönlüne göre versin
Soran+1 yılBen gerçek davranıyorum burada ama erkeklerin çoğu yalancı zaten buradan aramıyorum böyle uygulamada aradığım erkeğin aa sı bile bulunamaz sadece soru niyetine sordum
Soran+1 yılAmin seninde
- +1 yıl
Dediğim gibi böyle sanal işler benden uzak olsun dert dinlerim dert anlatırım hepsi bu
+1 yılçoğu tam istediğim şeyler de bu siteden çıkmaz
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 31,3b cevap paylaştı. Yolda geliyor
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer