Eşimi tam o gece bir kadın telefondan aradı. Ona güvenmiştim ne yapacağım?

Eşimle istemeden evlendim ve askerdeydi, döndüğünde ilk kez bi şeyler yaşadık. Beni çok seviyordu gerçekten çok.. Gece bi kadın aradı uyuyordu ben açtım ve aşkım gelmişsin seni çok özledim en kısa zamanda yanıma gel falan dedi. Ne yapacağım ona güvenip her şeyimi vermiştim bilsem yapmazdım. Ağlamaktan mahvoldum tüm gün
Güncellemeler
+1 yıl
İki gün sonra da askere gidecek şu an izinde ve o yüzden de söyleyemiyorum ne diyeceğimi bilmiyorum söylesem çok kötü söylerim kendimi tutamam hala onu düşündüğüm için kendimden nefret ediyorum çünkü o benim tanıdığım adam değilmiş sanırım henüz kabullenemedim bu durumu
Güncellemeler
+1 yıl
Beni tanımadan önce birliktelik yaşadığı biriymiş kadın ve takıntılı olmuş. Bana bunu yaptın mı diye soylerken ağlayıp bağırarak konuştum sinir krizi gibi bi şey geçirdim ne olduğunu bile bilmiyormuş oysa. Hep farklı numaralardan aradığını dedi hep engelliyormuş. Seni aldatabileceğimi nasıl düşünürsün asla yapmam dedi, kadınla da konuştu bana dedikleri için çok kızdı ve engelledi sonra. Şimdi her şey yolunda çok şükür. Sadece yarın yeniden gidecek işte. Herkese çoookk teşekkür ederiimm, ederiz..
Eşimi tam o gece bir kadın telefondan aradı. Ona güvenmiştim ne yapacağım?
Cevapla