4 yaşındaki yeğenime vurdum çünkü ötekini kurtarmak zorundaydım?

4 yaşında ikiz yeğenim var ev sahibi ile problem yaşadıkları için albümler bir süre bizde kalıyor ikizlerden biri çok cana yakın sürekli benimle oynuyor boğuşuyoruz gıdıklıyorum diğeri çok hırçın annesi dışında biri dokunsun ağlayıp bağırıyor Ben de ona bulaşmıyorum zaten ama ben ne zaman kardeşiyle oynarken gelip başımıza zebani gibi dikiliyor ve her fırsatta kardeşine vuruyor kaç kez uyardık bu gecede yeğenim benimle yatmak istedi beraber uyuduk çocuğun çığlıkları ile uyandım gelmiş kardeşinin saçını çekiyor istemsizce eline vurdum başladı zırlamaya gerçi annesi de iyi yapmışsın dedi ama bilmiyorum ya bu çocuk neden böyle ne yapmalıyız

4 yaşındaki yeğenime vurdum çünkü ötekini kurtarmak zorundaydım?
Cevapla