Ben bu sevgiyle ne yapayım? Onun pişman olması için ne yapmalıyım?

Biriyle bi 7 -8 ay önce taniştim çok iyi çok efendi biriydi öncelerde çok kibar davraniyodu sonra ona bişeyler hissetmeye başlayinca birden bire değişti ama benim ona hislerim var sevdim onu onun sesi bile bana başka hissettiriyor o hiç öyle değil bana sadece fb gibi davraniyor daha çok maalesef...
Diyorum ki konuşmayalm tamam diyor 10 gün sonra hiçbir şey olmamiş gibi yine yaziyo ve bende mal gibi cvp verip konuşmaya başliyorum yine 🤦🏻‍♀️
Ben onun eski halini istiyorum ya da pişman olucağı bişey yapmak istiyorum
Ne yapmalym? Koç burcu bu arada
Güncellemeler
+1 yıl
seks yapmadk ama yapmaya çalışiyor işte aynı şehirde değiliz o da iyi
Ben bu sevgiyle ne yapayım? Onun pişman olması için ne yapmalıyım?
Cevapla