Anlasmazliklarin çok olduğu ama çok sevdiğim ilişki mi yoksa çok iyi anlastigin ama sadece hoşlanti olan bir iliskimi?

Bu konu benim için çok önemli

Güncellemeler
+1 yıl
Evet arkadaşlar o gün burada bunu yazdığımda çok caresizdim düşünceleriniz için çok teşekkür ederim ve ben mutlu olduğum yerde kalmaya karar vermistim o gün yani zıt olan kişiyle sırf kalbim için devam edemicegimi anladım siz siz olun mutlu olduğunuz yerde kalın sırf sevdiğiniz için kendinizi heba etmeyin ve şu an beni çok seven biri var bende elbet zamanla daha çok severim
Anlasmazliklarin çok olduğu ama çok sevdiğim ilişki mi yoksa çok iyi anlastigin ama sadece hoşlanti olan bir iliskimi?
Cevapla