Bence zıt takımlar olması daha iyi. Çünkü ilişkiye heyecan katar. Hatta iddiaya bile gireriz.
Onun takımı yenerse o gun o ne isterse onu yapacağım. Benim takımım yenerse o bir gün boyunca benim istediklerimi yapacak 😃
Bence zıt takımlar olması daha iyi. Çünkü ilişkiye heyecan katar. Hatta iddiaya bile gireriz.
Onun takımı yenerse o gun o ne isterse onu yapacağım. Benim takımım yenerse o bir gün boyunca benim istediklerimi yapacak 😃
Hayırlı bir eş olsun da isterse Zimbabwe büyükşehir belediye sporu tutsun. 🙂 Şaka bir yana bence aynı takımı tutmak daha güzel olurdu. Birlikte maçlara gidilir, formalar giyilir, güzel bir ortam kurup evde maç izlenir. 🙂
ilk defa 6 günlükken giymişim Beşiktaş formasını o günden beride Beşiktaşlıyım hepte öyle kalıcam eğer gelecekteki kocamda başka bir takımın değil formasını giymek başka bir takımın tesislerinin önünden geçerse bile boşarım (.)
Cevap
13Cevap
Zorunda değil
Hoş olmazdı..
Kavga ederdim ben.. 😄
Ama neyseki aynı takımlıyız.. 💛💙
Tutarsa cok tutkulu olur Cünkü FENERBAHÇE benim tuttuğum takım değil hayata takındığım bir Klüp.
Tutmazsa da yatakta o tuttuğu takımın formasını giydirir. ...
Tamam işte bak fantezi bile bulmuşsun 🤣
Ben takım tutmam zerre ilgimi çekmez ama eşim hangi takımlı olursa o takımlı olurum böyle de beyciyim
Değildir. Öyle isteyen evlenirken ona göre seçip evlensin.
Hayır. Mesela ben Galatasaraylıyım. Eşim fenerli olabilir. Her derby sonrası formasını giydirip s*qer*m
😂😂
Bi erkek içn takım değşmem
Herkesin tuttuğu kendine :)
büyütülecek bir konu değil
Galatasaraya küfür etse boşarım
Elbette hayır istediği takımı tutabilir
Evet
Tutmasa daha iyi tatlı rekabet daha güzel olabilir
Zorunda değil
Aferim sana
Evetttt
Sürekli iddiaya giriyoruz doğru:)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?