Ey erkekler bu soru size! Neden kızları üzüyorsunuz?

Madem istemiyordunuz neden konuşuyorsunuz? Madem istiyordunuz neden boş yere bırakıp gidiyorsunuz? Neden ya neden? Nasıl hiçbir şey olmamış gibi çekip gidebiliyorsunuz? Arkada bıraktığınızın ne hissettiği nasıl bu kadar umrunuzda değil? Aylar geçti ve hala ağlamaktan kusuyorum yakında antidepresan kullanacağım yoruldum artık mutlu olmak istiyorum ve nasıl yapacağımı bilmiyorum. Neden kızları üzüyorsunuz neden?
Ey erkekler bu soru size! Neden kızları üzüyorsunuz?
Cevapla