Başta çok sevip sonrasında kolay vazgeçen insan hakkında ne düşünüyorsunuz?

Arkadaşlar hepimizin bildiği üzere özellikle erkeklerde vardır bu gelir seni seviyorum der çok bağlılık gösterir ama sonrasında birden ilgisi sıfır olur. Benim gözlemlerim sonucu farkettiğim iki durum var. Birincisi bazı erkekler tuhaf şekilde birine ulaşınca soğuyor bunun nedenini bilmiyorum tahminimce psikolojik olabilir. İkincisi erkek tarafı seviyor gerçekten sonuna kadar direniyor ama kızımız ya naz yaptığı için ya gerçekten sevmediği için yüz vermiyor, ilerleyen zamanda erkek durup düşünüyor zamanımı boşa harcıyorum diyerekten mecbur o kızdan istemeye istemeye soğuyor çünkü seni sevmeyen birini sevmek gerçekten rahatsız edici bir durum her iki taraf içinde. Zaman geçiyor ve kızımız bu erkeğe aşık oluyor ama erkek çoktan kalbini boşaltmış oluyor bu durumda ne diyor kızımız bu da seni seviyorum dedi bağlandı çok dil döktü ama şimdi böyle yapıyor.
Arkadaşlar bakın bu durum ciddi bir şey çok denk geldim ilgi verip sonrasında kopan erkekler vs diye durumu empati yapıp değerlendirin. İkinci gruptaki erkekler benim gözümde tamamen haklı şahsen birisi bana olumsuz cevap versin bir iki laf yaparım somut olarsktan bir şeyler yapma ihtimalim varsa yaparım ama kesinse kararından bir şey yapmanın sevmenin mantığı yok.
Evet sizin fikirleriniz nedir?
Başta çok sevip sonrasında kolay vazgeçen insan hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla