Ailesinin yaşadığı binada yaşamayı kabul etmedim diye nişanlımla ayrılığa doğru gidiyoruz Bunun için benden ayrılması normal mi?

Nişanlım ailesinin yaşadığı apartmandan bana sormadan ailesiyle ev tutmuş ailesi ne annemleri arayıp haber verdi ne bi şey yaptı kafalarına göre tutmuşlar bu apartmanda annesi babası kardeşi ve onun eşi yaşıyor hemen alt katlarında tutmuşlar o kadar dedim ben buna istemiyorum diye ailemde istemiyor dedm bile bile tuttu gelmiş bide bana tuttuk biz diyor insan bi ailemi arar uygun mu diye sorar ailem karşı çünkü zamanında onlarda yaşamış istemiyor bende istemiyorum nişanlım iyi olur diyor annem çocuğa bakar bizde çalışırız ben çocuk varken çalışmam deyince de kabul etmedi neyse aannemle konuşmaya geldi annem sinirlendi tabi atıştılar biraz şimdi annem istemiyor nişanlımı ailemde istemiyor ailesine demiş işte ailesi de bizi istemiyor diye sitem ediyormuş illa ailesinin yaşadığı semtte ev tutmak istiyor tamam kabıl diyorum sadece aynı bina olmasın kabul etmiyor 3500 e tutmuş o semtte en uygunmuş diğer binalar 5000 miş o kadar ucuz semtler var illa ailesinin semtinde olmak istiyor ben şehrimi değiştiyorum o semtini değiştiremiyor ucuz kiralı semtler olmasına rağmen en uygun ailemin binası burası olmazsa sende istemiyorsun bu iş olmayacak diyor eşyalar hazır düğün salonunda hazır beni kaybetmekten korksaydın eğer her yerde ev tutardın ama sen ailenin binasını şart koşup ayrılmayı tercih ediyorsun defim Oda sende fedakarlık yapıp kabıl et diyor sen olsan gelir yaşardın sanki diyorum yaşarfım diyor hee binasından ayrılamayan adam benim ailemle yaşayacak bk Yaşar ailesi diyormuş ona kolaylık olur bizim için iyi olur ne iyi olavak ya kim mutlu çevremde öule yaşayıp mutlu olan yok iç içe ailesiyle uaşamamı istiyor çocuk olsun onlarda yiyeyim içelim benim annemler peki varsa yoksa kendi ailesi annemde bu ev için ilişkinizi bitirirsen sana da helal etmiyorum hakkımı dedi kızımı aldın götürdün gezdin tozdun falan dedi

Güncellemeler
+1 yıl
İstyen insan çözüm bulurdu her yerde yaşardı ama çözümü ayrılmak anqsından ayrılamadığı için :)
Ailesinin yaşadığı binada yaşamayı kabul etmedim diye nişanlımla ayrılığa doğru gidiyoruz Bunun için benden ayrılması normal mi?
Cevapla