Bana yürüyen, sevgilim falan yok. Neden böyle?

Boyum 1.70, kilom 58. Kendimi bildim bileli yalnızım, hiç sevgilim olmadı. etrafımdakiler güzel bir kız olduğumu söyler, bakımlıyım kendime bakmayı da seviyorum. Ama ilk adımı atan yok ne yapmalıyım? Benim hoşlandığım biri olsa ilk adımı ben atarım sorun değil ama yok öyle biri. Biraz ciddi durduğum için çekiniyor olabilirler mi? Öyle söyleyenler de oldu çünkü?

Güncellemeler
+1 yıl
ay napim peki nasıl ciddi biri olmam taktik verin😄
Bana yürüyen, sevgilim falan yok. Neden böyle?
Cevapla