Güncellemeler
+1 yıl
ay napim peki nasıl ciddi biri olmam taktik verin😄
Boyum 1.70, kilom 58. Kendimi bildim bileli yalnızım, hiç sevgilim olmadı. etrafımdakiler güzel bir kız olduğumu söyler, bakımlıyım kendime bakmayı da seviyorum. Ama ilk adımı atan yok ne yapmalıyım? Benim hoşlandığım biri olsa ilk adımı ben atarım sorun değil ama yok öyle biri. Biraz ciddi durduğum için çekiniyor olabilirler mi? Öyle söyleyenler de oldu çünkü?
Benim de 9 yıldır sevgilim yok. Bekliyorum bakalım 30 yaşına kadar süre verdim kendime. 30 dan sonra niyeti bozuyorum.
Cevap
7Cevap
Çok ciddi sert bir duruşunuz varsa o yüzden yaklaşmaya korkuyorlardır bence
sen de hoşlanmadığın için belki dikkatini çekmemiştir
Fotoğrafınız varsa paylaşın sorunuza daha rahat cevap verebiliriz
Dışarıdan soğuk görünüyor olabilirsin asosyal çekingen olabilirsin. Evlenmek istiyorsan görücü usulü tanısabilirsin
Eğer isterseniz sizi tanımak istiyorum ben.
Zaten söylemişler
Kısmetini nasıl bağlamışlarsa demek.
Içine kapaniksin ondan
ciddiğindendir :D
BiraZdan atarlar 🤣
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?