Erkekler ilk zamanlarda böyle sorunlar yaşar mı zamanla düzelir mi?

Çok aşığız, sürekli birbirimizi sevme halindeyiz. Ama o olay gerçekleşmedi evliliği beklemek için diye düşünüyordum, açmıyordu da zaten ama meğersem 6-7 kez olmasına rağmen hiç oynama yokmuş. Ben nasıl koca olucam sana diye moralini bozmaya başladı. Senin gibi bir kadın karşısında bile nasıl oynamaz diyor. Erkek miyim ki ben diye kendine hakaretler ediyor. Sakinleştirmeye çalışıyorum belki stres yapıyorsundur olabilir böyle şeyler diyorum ama düzelir mi?

Erkekler ilk zamanlarda böyle sorunlar yaşar mı zamanla düzelir mi?
Cevapla