Kadınlara serseri erkek sevmenin bedelini ödetiyorum. İyi yapıyorum değil mi?

Eskiden çok efendi düzgün çocuktum ama bunlar yüzünden bozuldum, cevremde ki insanlar sana ne oldu diye çok yadırgadılar. Neyse şu an sevgili olduğum her kızı aldatıyorum ve kendimi bile bile yakalatıyorum çünkü zevk alıyorum kadınların acı çekmesinden. Beni efendi sadık halimle sevmediler bende karakterimi bozdum. Ee siz serseri erkek severseniz biz serseriler de bizi sevmenin bedelini ödetiriz çünkü vakti zamanında biz bile masum düzgün adamlardık

Kadınlara serseri erkek sevmenin bedelini ödetiyorum. İyi yapıyorum değil mi?
Cevapla