3-4 aydır erkek arkadaşım, normalde kız yok denecek kadar az takip ettiği kız sayısı. Profiline girince son takip ettikleri çıkıyor. Sırf aynı şehirde diye bi kızı takip etmiş bugün ve dün de gittiği kafedeki kızı takip etmişti kız geri atmayınca silmiş. Siz olsanız napardınız? Direkt söylemeli miyim? Yoksa kıza yazıp yazmadığını kızdan öğrensem de yüzüne mi vursam?
Not: erkek arkadaşım aslında bana çok düşkündür en ufak bir soğuk yapayım saatlerce dil döker ama niye bu davranışı gerçekleştirdi çok şaşkınım
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Sorsan sana gerçeği soyleyecek mi sanki? O çocuk seni gerçekten sevmiyor farklı arayışlar peşinde.
Aslında sevdiğini düşünüyordum çünkü bana çok düşkün ama şu an bunları görünce sadece sözde nasıl olabilir aklım almıyor yani, kıyaslama olmasın ama benden daha iyisini bulamaz da..
Evet söylemeyecek tabii ki gerçeği, bu yüzden napsam diye sordum?
Takip et bir süre.
2 gün önce başka kızla takipleşiyordu gitmiş kız. Dün de bir kızı takip ediyordu yaşadığı şehirde gittiği bi kafe var, kızı cafenin storyisinden bulmuş ama kız takip etmedi bunu ve çıktı takipten. Bugün de bu.
Yaşadığı şehirde derken? Umarım uzak ilişki değildir?
Evet farklı şehirlerdeyiz, aslında 1 buçuk saat uzaklıktayız ama bazı sebeplerden pek buluşamıyoruz
Uzak değilmiş fazla. Bir süre takip et bakalım. Aranızda özel şeyler yaşanıyorsa ara ver bir de öyle dene.
1.5 yıl sonra çok uzak mesafe olucak, aslında bir geleceği yok ama iyi anlaşıyoruz diye devam ettik. İşte 3 gündür 3 kızı da yediremiyorum, tanıdığı olsa arkadaşı olsa sıkıntı etmem de resmen sayfadan bulmuş
Sonunuz olmayacaksa fazla dert etme. Yoksa seninde saçların benimkiler gibi erken yaşta ağarır
Yani olmayacak bi yerde kopucaz ama işte insan değer verdiği biri olunca sinir oluyor, ya hayır yani bi de en ufak tartışmada sen benim biriciğimsin teksin bilmem neler uzun uzun dil döker
Seninle vakit geçirmeye oynuyor. Suçlu olduğunda kalbini kazanmaya çalışıyor. Bence uzaklaşmanda fayda var
Bi de ilk tanıştığımız zamanlar hep arardı yazardı, sonra bi süre yazamayacağı dönem oldu onu anladım. Ama şu an o durum bitti eskisi gibi değil sadece sabah ve akşamları biraz konuşuyoruz. Geçen biraz trip yaptım ama nedenini söyleuemedim yine
Kıymetli vaktini daha ne kadar bos, sonu olmayan bir ilişkiyle gecireceksin? Aranızda cinsel bir çekim mi var?
Nasıl uzaklaşmalıyım? Peki sence o kızlardan birine yazsam mı durumu kesinleştirmek için? Yoksa saçmalamış mı olurum.
Bence o kızlara karşı rezil, ezik biri olursun. Kız düşünmez mi sevgilisine sahip çıkamıyor diye ve daha da meragi uyanip çocuğu kafaya takmasın?
Ben mi çok negatifim?
Hayır pek o çekimden değil, sadece konuşurken anlaşıyoruz vs diye bilmiyorum değer veriyordu ama işte.. Biraz soğuk yapsam hemen üzerime düşer eder, gerçi ben de bazen uzaklaştırıyorum, oraya gitmemi çok istedi gitmedim çünkü o gelemez şu an. Tatilinde gelmek istedi daha çok erken diye gelme dedim. Geçen de ona karşı triplydim öyle olunca arama konuşmak istemiyorum dedim
Sıkıntı değil kızlar isterse üstüne düşsün yani :d çok da peşinden koşucaklarını sanmıyorum
Kendin bilirsin. Benden sana dost tavsiyesi. Bos ilişkilerle kafanı ve kalbini yorma. Hayatında kafanı sevgili veya aşk dışında şeylere odakla. Kendine bir hedef seç ve o seçtiğin hedefe doğru emin adımlarla yürü. Daima mutlu ol. Kendini mutsuz hissettiğin kişiye ve ortama ait değilsin. Dünyaya bir kere geliyorsun ve bu yaşlarına bir daha dönemeyeceksin.
Biliyorum hayatımda istediğim hedefler zaten var, mutsuz hissetmiyırdum aksine olmazlara karşı mutlu hissettiriyordu fakat dediğim durumlar kıskançlıklarıma ve triplerime sebep oluyor
Sağlıcakla kal 🌸
Ve peki sence çocuğa açıklayayım mı sebeplerimi?
Başka kızları takip etmesini ve eskisi gibi omadığını söylemeli miyim? Çünkü her soğuk yaptığımda soruyor ve geçiştiriyorum problem yok sanıyor sonra da
Teşekkürler siz de sağlıcakla kalın