Sevgilime aşık değilim ama onun beni sevmesini seviyorum napmam lazım?

Sevgilimle 2 yildir konuşuyorduk arkadaş olarak , takıntı haline getirmiştim onunla sevgili olamıyorum diye, sürekli irtibata olmak isdiyodum sonunda sevgili olduk onun isteğiyle ama yaşadığım bi olay yüzünden aşktan soğudum aşık olamıyorum kimseyi ama onun beni sevmesini seviyorum , benim mantığım şu madem bu devirde doğru insan bulmak zor ve ben de kimseye aşık olamiyorsam mantık ilişkisi yapayım beni seven birini seveyim sizce yanlıi yapıyorum doğru kişiyimi beklemeliyim?
Sevgilime aşık değilim ama onun beni sevmesini seviyorum napmam lazım?
Cevapla