Ne olursa olsun iyi ki hayatıma girdi iyi ki tanıdım dediğiniz birisi var mı?

Tanıdığınız ve ya daha sonradan yollarınızın ayrıldığı ya da hâlâ konuştuğunuz ve ne olursa olsun pişman değilim iyi ki konuştum tanıdım sohbeti yetti dediğiniz birisi var mı?
Edit - Var 😊😌
Ne olursa olsun iyi ki hayatıma girdi iyi ki tanıdım dediğiniz birisi var mı?
Cevapla