Tanıdığınız ve ya daha sonradan yollarınızın ayrıldığı ya da hâlâ konuştuğunuz ve ne olursa olsun pişman değilim iyi ki konuştum tanıdım sohbeti yetti dediğiniz birisi var mı?
Edit - Var 😊😌
Edit - Var 😊😌
İyi günlerimiz de oldu, çok kötü günler de..
Ona rağmen iyi ki benim diyorum.. 💚
Ne güzel 😊 hakkınızda hayırlısı olsun 🙏😇
Teşekkürler..
Liseden beri olan arkadaş grubum için böyle düşünüyorum
Ya ne güzel 😇
Cevap
3Cevap
Hiç olmadı böyle biri
Arkadaşlar dost çevresi üzgünüm ama böyle bı katagoriye ilişkiler dahil olamaz
Evet düşüncende mantıklı ama işte ayrılıp iyi ki hayatıma girdi diyenler çok varr
Var da tanıdığım gibi değil artık
Kim tanıdığımız gibi kalıyor ki:/
Yok, hepsi pişmanlık.
Yok.
Yok maalesef
cıks
Çocukluk arkadaşım
Ya ne güzel 😇
Kayinvalidem.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar