Arkadaşımın boyu 1.62 ve ayak numarası 39 ben bununla dalga geçtim diye bana küstü gönlünü nasıl alabilirim?

Ayaklarında çok büyükmüş dedim, ( benimki 36 bu arada) kız darıldı sanırım mesaj attım cevap vermiyor ne yazıp gönlünü alabilirim ama sizce de çok büyük değil mi doğru söylemiyor muyum ben yalan mı söyliyim yani
Arkadaşımın boyu 1.62 ve ayak numarası 39 ben bununla dalga geçtim diye bana küstü gönlünü nasıl alabilirim?
Cevapla