Sevgilim Aslan burcu. Ayrılmiştik bariştiğimizda istemiyorum soğudum vs dedi yalandan. Ama konuşuyoruz 1 kere buluştuk. Görüntülü konusuyoruz arada. Ben ona işten çıkışına geliyim bi yerlere gidelim diye teklif ettim bugün arkadaşima gidicem gelme dedi. Ertesi gün dedim hayır istemiyorum gelme vs diyor. Naz mı yapıyor. Gitmeyi düşünüyorum ona söylemeden.
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Hayır yapmamalısınız. Bırakın yokluğunuzu hissettsin, onun size davrandığı gibi davranın ona.
Ayrildiktan sonra hep 3 hafta içinde dönerdi bu sefer 3 haftayi gecti mecbur ben döndüm ona. Ya meşgul davraniyorum. Bugün 11de mesaj attim görüldü attı umursamadım akşam 22ye kadar mesaj atmadim o da atmadı. Wp durumuma bile bakmadi. Bence sırf beni süründürmek için sence?
Sizi süründürmesinin bi sebebi olmalı, siz ne yaptınız ona?
Sadece çok fazla kavga ettim ama onun ilgisizliği yüzündendi.
Siz mi ayrıldınız, o mu?
O ayrildi
Bende peşinden koşmamalısınız, siz koştukça değeriniz onun için daha çok küçülüyor. Seviyorsanız bile bunu ona artık göstermemelisiniz, sevmekten vazgeçemiyorsanız bunu göstermekten vazgeçmelisiniz.
Ya normalde ayrildiktan sonra hic iletişim kurmam o da 3 hafta içinde pişman olur gelirdi. Ama bu sefer 3 haftayi gecince çok özledim dayanamadim yazdim vazgectim senden vs dedi kahroldum. Şimdi tekrar konusmaya başladik ya hic degilse ilişki içerisindeyiz
Anlıyorum fakat onun size eskisi gibi olduğunu düşünmüyorum, böyle olduğu sürece bu kız sizin yerinize başkalarını da koyar, siz varken başkasıyla da konuşur ruhunuz duymaz. Hiç değilse ilişki içinde olmanız belki bi nebzede olsa sizi mutlu ediyor olabilir fakat sizin ona değer verdiğiniz kadar o size vermiyor olabilir.
4 yıl oldu. Her seferinde çok iyi olduk. Şimdi bugün sürpriz çıkışına gidiyim. Eğer terslerse benimle gelmezse bırakırım çabalamayı
Bence gitmemelisiniz. Yinede içimde ukte kalır sonkez gideyim diyorsanız tercih sizindir.
Evet içimde ukte kalır çünkü ayrildiktan sonra ilk etkileşim kurduğumda istesen iş çıkışıma gelebilirdin gibi bir laf kullandı. Hiç değilse şansımı deneyeyim
O halde bi kereliğine gidin ve duruma göre hareket edin, daha sonrasında naaptığınızı banada söyleyin sizin içinde uygunsa merak ederim.
Olur tabiki benim çevremde yakın arkadaşımda olmadigindan size anlatmaktan memnuniyet duyarım
Teşekkür ederim, bende dinlemekten memnuniyet duyarım.
Ben teşekkür ederim
Ne demek rica ederim.
Ayrilmayip bulusmak da istemiyosa naz olabilir, sorunu çöz bence niye ayrilmistiniz nasıl baristıniz kafasında hala ne gibi soru işaretleri var onları hallet neye kırıldı geçmiyo, hangi tavrından soğudu, bunları çöz önce sonra olur gider
İlgisiz olduğu için kavga ediyoduk hep yine kavga ettik ayrildi. Şimdi kavga etmek istemiyorum vs diyo. İlk konuştuğumuz zamanda istesen iş çıkışıma gelebilirdin falan dedi. Şimdi net bi dille istemiyorum diyo.
He ayrıldı mı yani
Yok buluşmayi istemiyorum diyo ama Günaydın iyi geceler napiyosun vs yazinca karsilik veriyo
İlgisiz derken sorun neydi ki anlayamadım sen yazmadan o yazmiyo mu yani
Evet yazmiyodu ve iş çikişi haftanin 4 günü iş arkadaşiyla geziyodu ve benimle az görüşüp az konuştuğu içindi. Yani benden soğudu nasıl tekrar ısındırırım
Yeni de barismissiniz aslında yalnız da kalmış ama kısa sürede yine eski haline dönmesi olumsuz, çok isarar etme o zaman tamam nasıl istersen sen istemiyosan gelmem sen istediğinde olur falan de kendini özgür rahat hissetsin özgürlüğüne bağımsızlığına düşkün gibi baskıya sık boğaz edilmeye gelmez gibi
Evet öyle biri ama şimdi sürpriz çıkışına gitmeliyim bence. Çünkü ne kadar uzak kalirsak o kadar gec duzelicek
Meşgul davran niye egosunu tatmin ediyorsun. Bence yapışma.
Ya meşgul davraniyorum. Bugün 11de mesaj attim görüldü attı umursamadım akşam 22ye kadar mesaj atmadim o da atmadı. Wp durumuma bile bakmadi. Bence sırf beni süründürmek için sence?
Bence de. Aslan kadınını iyi bilirim. Hemen aktivitelere katıl instagramda paylaş sanki hiçbir şey olmamış gibi eğlenmene bak. O yazmadığı sürece de yazma derim. İlgisizse sen de ilgisiz ol. Senin burcun ne bu arada?
Koç burcuyum iki ateş burcu savaş açtık. İnstadan takip etmiyo bende wpden atiyorum ona da bakmiyor.
Vay be koç erkeğini bu hale getirmiş helal olsun ona. O ne yapıyorsa ayna ol. Başka bişey demicem 😂
Ne ise yarar ayna olmak. Bide diyo ki bidaha koc burcu istemiyorum ay popo*m ben diger koc burcu erkeklerine hic benzemem
😂 Yani o sana ne yapıyorsa aynısını yap peşinden koşma diyorum basmıyor mu kafan ya ne biçim koç burcu erkeğisin sen yok mu senin gururun! Koşma peşinden diyoruz
Ya aynisini yapiyorumda anliyo mu sanki bugun görüldü atti yazmadim 11 saat o da yazmadi wp durumlarima bakmadi
Bakmasın takip etme. Bırak diyoruz. Ya da vazgeçtim yaz sen o yazmasa da yaz, yanına git. İyice rezil ol. İyice sıva.
Ya dedim ya ilk konustugumuzda istesen iş çıkışıma gelebilirdin gibi bi laf kullandi. Bir seferlik godiyim eğer sonuç kötü olursa vazgecerim
Yav sizin ne dediğiniz belli değil. Hem onun ilgisizliğinden şikayetçisin hem de sen iş çıkışına gideceksin.
Sen bilirsin. İyi köpek etmiş seni. Kusura bakma. Geçmiş olsun.
Köpek demek için mi gizli hesaba gectin implusube
Ay hastasın sen yaa.. Kız seni köpek etmiş. Ben demiyorum. Çok uzun sohbet ettiğim için gizliye geçtim 🙄 gıcık adam.
Yorumun için teşekkürler