Yurt disinda yasiyorum, ama bana tr den bir oglan yazip duruyor ablasi yasinda oldugumu bildigi halde? Ona nasil sorabilirim…?

Selam arkadaslar.
baslikta yazdigim gibi..

Yurt disinda yasiyorum ve 3 hafta once bi grupla tura ciktik. Ve ordan bir cocuk bana yazdi.
kendisi benden 3 yas kucuk. O 20 ben 23.

Ben onu ilk benden buyuk ve evli sanmistim. Sonra ogrendim ki kucuk diye. Zaten bakimiyordum oylede ogrenince iyice uzaklastim.
tamam allah var yakisikliydi biraz.

Ama benim anlamadigim bana niye yazip duruyor.
Beni sevdigini pek sanmiyorum. Hani olur ya yurt disina gitmek icin seylik yapanlar.
Nasil anlarim gercekten seviyormu sevmiyormu diye?

Ona sordum bana niye yazdin diye oda dediki seninle konusmak istedim diye baska birsey degil.

Ona nasil sorabilirim beni seviyormu diye?

Yardimm edinn neolurp

Yurt disinda yasiyorum, ama bana tr den bir oglan yazip duruyor ablasi yasinda oldugumu bildigi halde? Ona nasil sorabilirim…?
Cevapla