Selam arkadaslar.
baslikta yazdigim gibi..
Yurt disinda yasiyorum ve 3 hafta once bi grupla tura ciktik. Ve ordan bir cocuk bana yazdi.
kendisi benden 3 yas kucuk. O 20 ben 23.
Ben onu ilk benden buyuk ve evli sanmistim. Sonra ogrendim ki kucuk diye. Zaten bakimiyordum oylede ogrenince iyice uzaklastim.
tamam allah var yakisikliydi biraz.
Ama benim anlamadigim bana niye yazip duruyor.
Beni sevdigini pek sanmiyorum. Hani olur ya yurt disina gitmek icin seylik yapanlar.
Nasil anlarim gercekten seviyormu sevmiyormu diye?
Ona sordum bana niye yazdin diye oda dediki seninle konusmak istedim diye baska birsey degil.
Ona nasil sorabilirim beni seviyormu diye?
Yardimm edinn neolurp
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer