Sevgilimle ayrıldık. Her gün kız ekliyor hesabına. Sizce vazgeçmiş olabilir mi?

Ayrılalı neredeyse 1 ay oldu. Bana yalan söyledigi için ayrıldım ama ayrılık mesajıma cevap bıle vermedi zaten kendisi tartışmayı hiç sevmez arkasınddsn o kadar konuşan kuyusunu kazan insan var ama biriyle bile yuz yuze gelip tartışmadı. her neyse ayrıldık sureklı kız eklıyro dün halini gördüm canlı yayında zayıflamış sigaraya alkole başlamış sizce utandıgı için mi bana brişey yazmadı çünkü ben ona hiçç yalan söylrmedım yanlış yapmadım bianlık gaflete uyup yalan söylemş olabkr mi çünkü bu zamana kadar kımseyle boyle düzgğn bi. ilişki yaşamamış karşımda aglayan insandı ve arkdaş cevresi kötü iui degıl kız ayagı çok var.

Sevgilimle ayrıldık. Her gün kız ekliyor hesabına. Sizce vazgeçmiş olabilir mi?
Cevapla