Kızlar niye mesaj attıkları kişiye "öyle yani" falan diyor?

Öyle yani diyeceksen mesaj atma demii haklı değilmiyim ,
Güncellemeler
+1 yıl
Kızlar yapanlar sebebini söyleyebilir mi
Kızlar niye mesaj attıkları kişiye "öyle yani" falan diyor?
Cevapla