Güncellemeler
+1 yıl
Sizce nasıl davranmak gerekiyor
Gerçekleri anlatiyorsan kırılanlar gerçekleri kabullenecek kadar kendini tanımıyordur. Fikirlerini anlatiyorsan kırılanlar eleştiriye açık olmayacak kadar kendini kusursuz buluyordur. Olurda yargılıyorsan kendini yeterince yargılamiş olman ve hatanın olmadığını hakkaniyetli bir şekilde kabul etmen gerekir önce. Yani bazen soylediklerimiz yüzünden kırılanlar kabullenemeyenler olabilir. O yüzden çok takmam hata bende yoksa
Cevap
1Cevap
İki durumu anlatmışsın kızgınlık anında ve sonrasında ki pişmanlık. İşte tüm mesele bu. Sinirliyken susmasını bilirsek yatıştığımızda ki pişmanlıkta olmayacak. Kısacası Dil yarası bıçak yarası olayı olmaz
Aynen öyle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?