İnsanlar hayat ne kadar tuhaf bizler bile tuhafız?

Bazen ne yaptığımızı bilmiyoruz şımarıyoruz nasıl davranacagimizi bilmiyoruz sanki sonra susmayı beceremiyoruz kırıp döküyoruz ama kırılan biz oluyoruz yine sabretmek zorunda olan biz oluyoruz kendimizi kırıyoruz aslında kendimizi kötü gösteriyoruz karşı tarafa belki de karşı tarafta soğuyor ama çok dokunuyor bütün bu olanlar her şey düzelir diye sabrediyoruz?
Güncellemeler
+1 yıl
Sizce nasıl davranmak gerekiyor
İnsanlar hayat ne kadar tuhaf bizler bile tuhafız?
Cevapla