30 yasina gelmis yalniz olan kizlar kimseyi begenmez algisi niye?

Bizde begendik ama olmadi diye suc benim mi bende sevdim bende istedim ama istenilmedim yas ilerledikce de sevmek birini evet zorlasiyor maalesef. ya da kac yasina gelmissin biraz daha beklersen cocugun olmayacak demesi birinin cok kirici gercekten gitsin 20lik kiz baksin kendine

30 yasina gelmis yalniz olan kizlar kimseyi begenmez algisi niye?
Cevapla