Kız 15 yaşında
Ben 18 kız çarsaflı babası cübbeli hoca babamlada arkadaşlar sürekli beni gördügünde sormasının sebebi nedir sizce
Kız 15 yaşında
Ben 18 kız çarsaflı babası cübbeli hoca babamlada arkadaşlar sürekli beni gördügünde sormasının sebebi nedir sizce
Çarşaflı kızı ister misin ki zaten beni damat mı istiyor gibi sormuşsun ama bence ondan değil o tarz insanlar evliliği mecburiyet olarak gördüğünden sorarlar genç birini görünce ne zaman evlenecek der gibi öyle bi komşumuz vardı kardeşim 14yaşındaydı biraz kalıplı diye sürekli yaşını sorar var mı bi kısmet ne zaman işe giriyor falan derdi geri kafa işte
Sonuç ne oldu pekii kardeşini hala istiyorlarmı yoksa vazmı geçtiler
Acaaba erken evlililik istemiyorum desem benidemi bırakırlar?
Ya çok asosyalsin git biraz sosyalleş erkek arkadaşım bile yok yazmışsın sence normal mi bu babanın dükkanına kapatmışsın kendini o yüzden böyle saçma düşüncelere kapılıyorsun. Seni istedikleri falan yok diyorum o tarz insanlar evliliği zorunlu görür yaşı genç birini görünce sorar dururlar Batar yani kısaca bekar birini görmek. Kardeşimi istedikleri falan yoktu zaten kadının falan yoktu öyle geri kafalılıklarından soruyorlar işte yaşı gelmiş ne zaman evleniyor falan diye burnunu sokucaklarya
Hmm hiç asosyal degilim haklisin işyerindenden kafamı cikarmiyomki okulda yok zaten bu sebeble arkadaş yok
Okul neden yokki daha yaşın küçük neden gitmiyorsun
Lise 3 den itibaren Açıktan okudum ve ve mezunum şuanda
Cevap
0Cevap
Seni münasıppp damat adayı olarak görüyorrrr
Hahahahaha güleyimdeeee
Eminmisin?
Öyle amaaa cok yakısıklısın heralde cübbeli bile onay vermiş sana
Yakışıklılara cübbelilermi onay veriyor
Hayır daaa Nebilim sürekli görüp sorması bence beğendiğini gösteriyo kızına alacak seni
Ahlak olarak yakışiklıyımdır da tip olarak ortayım
hiç bi erkek ahlak olarak tam olarak yakısıklı degildir bence ckkfkf
Kızınıda gördüm ama bilmiyorum gerçekten bu yaşta evlenmek olmaz düşünmesi bile saçma haa anlarım söz olur ama her şey için çok erken
carsaflı kız ama yüzünü bile görmedin
Erkek arkadaşim yok
Sevgilim yok
Kız arkadaşim bile yok
Sigaram içkim yok
18 yıldır beni hiç kimse 1 kızla görmemiştir
Yüzünü gördum çarsaflı ama peçe takmıyor
Bizim restoranta geldiler orada bende babama yardım ediyorum
Yaaa o zaman iyimisss
Sen bu kıza biseyler hissediyosun bence direk istemiyorum felan demedin zamanı var dedin
Ya yanii benimde aslinda istedigim biri çünkü ahlaklı güvenilir olması önemli benim için kıskanç oldugun için erkek kankası flan olmamasını istiyordum galiba yok umarım yoktur en önemlisi tesettürlü benim olana başka erkeklerin bakmasını istemem eger dahada tanışırsak neden olmasın
Serefsizler ya yuh ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?