Valla okurken yoruluyorum bacımlar kısa özet geçin la. Sesli olsa dinlerdim bak koymaz.
O zaman okuma. s. s. ss 🤦🏻♀️
Valla okurken yoruluyorum bacımlar kısa özet geçin la. Sesli olsa dinlerdim bak koymaz.
O zaman okuma. s. s. ss 🤦🏻♀️
Valla ben nefret ediyorum aşk romanı okumaktan 500 sayfa birinin acısını entrikasını farklı sevgi tamlamalarını hislerini yaptıklarını yapamadıklarını okuyamam 😂
Çok haklısın gelse iyi olurdu 😅
Cevap
6Cevap
Bu sorunun tekrarlanan paylaşım gerekçesi ile kaldırılması gerek. Daha önce de sordun 🙄😂😂
Eskiden "buradan birine aşığım, gelirse eig seçeyim mi" soruları sorarlardı. Ülen ne devasa görüş alırdı o sorular. Herkes bir ümit "acaba ben miyim" diye görüş yapardı 😂😂 eskiler geldi aklıma. Gidip eski paylaşımlarıma bakacağım 😂 eski paylaşımlarında güzel muhabbetler dönerdi. Şimdi sorularıma uğramıyorlar ama eskiden 10-15 kişi uğrardı 🥺🥺
Denk gelmedim hiç bu üyeliğim ile 🤔 eski üyeliğimde o sorularda beni eig bile seçtiler 😂 acaba zengin miydi seçenler :/
Ben eskiden bence yazardım. Yazdığım bencelerden bazılarını buldum 😂 Al bak bakalım beğenecek misin 😂
Basuru Olan İnsanların Acı Biber Turşusuyla Olan Büyük İmtihanı ↗
Beğenirsen diğerlerini de atarım. Bulamadıklarım var yaa. Bir ara aşırı yemek tarifi bencesi paylaşılırdı. Yahu tost nasıl yapılır diye bence yapıyorlardı. Onlara tepki olarak sobanın üstüne düşüp kızaran böcek ile bir ızgara bencesi yazmıştım ama bulamadım.
Ülen prezervatif nasıl takılır diye bence yazana denk geldim 😂😂 Xper kazanmak vr editör olabilmek için öyle basit ve saçma şeyler yapmışlar ki 😂😂
2017 yılı Ekim ayı gibi kapattım hesabı. O zamanlar 3 yıl gelmedim. 2017 öncesi buralardaysan muhtemelen benim 😂 ama başkası da olabilir 😂 animeci çocuk diye biri fe vardı galiba.
Ben olsam ve tabışıklıpımız olsa tanırdın beni 🤔 yıllar sonra farklı bir nickle gelmeme rağmen daha önceden arkadaş olduğum bir üye soruma gelip direkt ismimi söyleyerek ben olup olmadığımı sordu. Len hesap yeni birkaç görüş ve sorduğum sorudan vaşka bir şey yok 😂 haftalar sonra biri daha mesaj attı 😂 3 yıl yoktum burada ama unutmamışlar beni 😇😇😇😇 çok mutlu oluyor insan 😇😇😇
Eski nickin veya nicklerin ne 🤔 söyle belki hatırlarım 🤔
Nickini hatırlıyorum. Ama neler konuştuk hatırlamıyorum. Muhtemelen şimdi olduğu gibi sorularda yorumlaşıp soru ile bağlantılı muhabbet etmişizdir. Profiline bakacağım 😂 mutlaka sorularına görüş yapmışımdır. Yoksa sen mi upruyırdun daha çok acaba 🤔 vardır vardır. Eski sorularımı bulsam orada da denk gelirim sana 😂 eskileri araltıracapım bşraz 😂
Bu arada yaptığım yazım yanlışlarını dğzeltmşykrum. Anlıyorsun dimi ne yazdığımı 😂😂
😂 😂 Ve sen bu hesabı açtığın ilk günlerde aradığın kişinin "profili açık olan var mı, sorularınızı sıraya dşzeceğim" gibisinden sorduğu soruya "profilim gizli" diye yanıt verdin 😂
Hayat aslında istediğini veriyor insana bazen ama farkına varmıyıruz. Keşke farkına varmamızı da sağlasa 😂
Animeciyi bulamazsan zaten artık. Ve onu seçseydin belki de beni kaybedecektin 🥺😂😂
Sorulara baktım o hesapla da az konuşmamışız. Sadece senin sorularındaki karşılaşmaları görebiliyoruz. Benim kapalı olan hesabımın profili gizliydi kapatırken hesabı 😂 orada neler oldu belli değil 😂 ama okudukça hatırladım muhabbetleri. İyi bir nostalji oldu bana 😂 çok eğlendim 😂 bazılarından bildirim atacağım sana 😂 sen de oku 😂
okuma lan o zaman
Evet bazen cidden yazmak zor geliyor.
Gelmez
10 yıl sonra sitenin arayüzü değişir
Yakındır
Çoğu kurgu zaten
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar