İsteyerek veya istemeyerek ama sonradan köpek gibi pişman olduğunuz bir şey yaparak adamın erkeklik gururunu incittiniz... şimdi af dilenmeniz gerekiyor ama kuru bir özür yetmez bunu biliyorsunuz çok ağır bir cezası olması gerekir bu yaptığınızın... kendinizi onun önünde ne kadar küçük düşğrseniz az... Peki bu durumda ne gibi bir şekilde özür dilerdiniz?
Soran sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Çok Süper Cevap
Ben bu duruma düşmüştüm çok aşık olduğum bir adamdı gururum incinse bile özür diledim ne kadar dirensede bir süre sonra geçti yani ona olan sevgime inandırdım bi şekilde yalvararak
070 Yorumla
Soran+1 yılBiraz abartılı şeyler yapman gerektiğini düşünsen neler daha yapabiklirdin
Soran+1 yılNe yaparak öfkelendirniştin?
- +1 yıl
Öfkelenme sebebi başka erkeklerle mesajlaşmam yani aldatma olarak gördü bunu onun dışında o yokken eve gelen arkadaşlarim vs. Abartılı bişeylerden kastın istersen kendini kanıtlamak için romantik bi surpriz yapabilirsin ama yalvarma ağlama gibi şeyler sadece onun kendini bi bok sanmasina ve sana daha kotu davranmasina sebep olucaktir. Kendini seviyosan onunla ciddi bişekilde oturup kendinj anlatıcaksin anlarsa anlar yoksa zaten seni sevmemiş demektir
Soran+1 yılYok tatlım ya istismar edecek şımaracak biri değil... ağlamak değil daha abartılı bir şekilde onu yüceltmek ve kendimi de cezalandırmak anlamına gelecek bir şey. Olmalı onun gücüne otoritesine erkekliğine bir daha asla saygısızlık etmeye cesaret edemeyeceğimi göstermek istiyorum
Soran+1 yılyok ben sonunu öyle görmüyorum. gücüne otoritesine saygı duyulduğunda şeker gibi biri olacak bu konuda herhangi bir şüphe yok. ama yaratıcı bir şeyler bulmam lazım, dersimi aldığımı onun tam bir erkek olarak üstüne düşen sorumlulukları alışına bir daha saygısızlık etmeyeceğimi anlayacağı bir şey yapmalıyım...
- +1 yıl
Kendini küçük düşürmek hiçbir insana fayda getirmez. Sen kendine saygı duymazsan oda sana duymaz bence bu konuda direnmek yerine bu hatayi nasıl ve neden yaptiğini anlamaya çaliş belki senin aptallığındandır belki onun ihmalinden dolayidir ama yaptiğının arkasında sebeplerinle durmaya ve kendini anlamaya çalış. Önceliğin kendin yani bi başkasını kendinden çok düşündüğun zaman bu artik hastalik derecesinde bi duygudur. Ona değer verdiğini göstermenin en iyi yolu kendini onun gözünde değerlendirmek. Sen kendjni ne kadar iyi bi şekilde onun karşısına koyarsan oda sana o kadar saygı ve sevgi verebilir. Seni hakettiğini düşünmeli
Soran+1 yılerkeğimi gücüne, otoritesine ve bunlara uygun şekilde aldığı sorumluluklara saygı göstermem, son sözün onda oluşuyla ilgili kafamda şüphe bırakmamam (tabi her zaman bu otoritenin kötüye kullanımı halinde ayrılma hakkım saklı kalmak koşuluyla) kendime saygımın olmadığı anlamına mı gelir? bunu öyle kabul ediyorsan sadece feminist kadınların kendisine saygısı vardır kalanın kendisine saygısı yoktur demek anlamına gelmez mi?
yok eğer özür dileme aşamasından bahsediyorsan, o sembolik şekilde bir kere olacak bir şey; büyük br saygısızlık ettim bunun bir kereye mahsus olduğunu, pişman olduğumu ve bir daha olmayacağını göstermek adına biraz da kendime ceza mahiyetinde bir kere küçük düşürücü bir özür dilemek istiyorum. bak mesela sen de yalvarmışsın, ve onurun incinmiş ben bir iki tık daha abartıp olaya biraz daha netlik katmak istiyorum o kadar. Yani bu kız pişman olmuş bir daha yapmaz çünkü bu duruma bir daha düşmek istemez desin içinde aksine bir şüphe kalmasın
bu beni ezik biri mi yapar?- +1 yıl
Özür dilemek seni ezik biri yapmaz ama kendini gereğinden fazla yorarak ceza vermeye çalışmak abartı olur. Otorite ilişkilerde çok sevimsiz bişeydir. Bir kişi kendini senden üstün görüyorsa bu bir iş anlaşmasi veya patron çalişan ilişkisi gibi olur. Sen otoriteyi ona teslim edersen sonra kendin için iyi olmaz. Illaki erkek egemen bi dünya istiyorsan fantezi yapıp onu şımartabileceģin çok şey var ama ben ondan yana değilim o yüzden sana özür dilemek, hediye almak, surpriz yapmak, kendi hatanın farkına varmak dışında söyleyebileceğim bişey tok
Soran+1 yılayağının altını öperek özür dilemek bu çerçeveye girer mi?
bu arada doğru düzgün bir erkeğin otoritesi altında olmak çok leziz bir şeydir? sadece yataktan bahsetmiyorum; huzur verir- +1 yıl
Doğru düzgün erkeğin otoritesine giren veya girmek isteyen insan muhtemelen para içindir şöhret ve gösteriş içindir. Dogru düzgün erkek bile olsa ona denk olabilecek sevgili eş olabilecek birisi olmalı. Asla otorite tek taraflı olmamalı bence. Ayağını hatta altını öpmek tamamen senin hayat tarzına bakış açına, inancına bağlı yani itaatkar bir kişiliksen yap ama karşındaki senin samimiyetine inanırmı yoksa seni psikopat olarakmı görür bilemem
Soran+1 yılhayır ya bir erkeğin, doğru düzgün hayat tecrübesi sağduyusu olan, adalet duygusu gelişmiş, senin iyiliğini isteyen bir erkeğin kendinden emin bir ses tonuyla "canım senin düşünceni anlıyorum ama üzgünüm ki buna izin veremeyeceğim; lütfen bu konuyu daha fazla uzatmayalım zira konu kapanmıştır" demesi kadın için huzur ve keyif verici bir şey değil midir? bunu sadece erkeğin şanında şöhretinde aramak mı gerekir? zengin olmayan ama karakteri güçlü bir erkekten bunu duymaktan dolayı rahat hissetmek anormal bir şeymidir?
- +1 yıl
Senin konun adamın iyi olması değil o adam iyi diye kendine ceza vermek istemen. Iyi tamam anladım ama sana zararı yoksa sen kendine ne diye ceza veriyosun aksine ödüllendir madem bu kadar iyi sende ona iyi davran değerini bil, değerini bildiğini anlat. Ve en önemlisi samimi ol
Soran+1 yılya beni işte dize gelmiş, itaatsizliği dolayısıyla pişmanlığını yaşayan şekilde görürse bu da ödül olmayacak mı acaba? hele bir de pembe dilim orala ayak tabanlarından başlasa bu da ödülü katmerlemez mi?
Soran+1 yıltamam ayak tabanını bir kenara bırakalım... doğru düzgün hayat tecrübesi sağduyusu olan, adalet duygusu gelişmiş, senin iyiliğini isteyen bir erkeğin kendinden emin bir ses tonuyla "canım senin düşünceni anlıyorum ama üzgünüm ki buna izin veremeyeceğim; lütfen bu konuyu daha fazla uzatmayalım zira konu kapanmıştır" sözünü duyabileceğini ve konunun da kapanmak zorunda olacağını bilmek seni mesela tedirgin mi eder?
Soran+1 yılçok yapmak istediğin bir şeye... ama o uygun görmüyor ve izin vermiyor... bu senin için yanlış sonuçlar doğuracak diyor... gerekçesini açıklıyor ve ikna edemiyor sen hala istiyorsun veya gerekçesini açıklamıyor bile... ama kendinden çok emin... bunu senin iyiliğin için söylediğini biliyorsun ve itaat dışında bir seçeneğin de yok. bunu bilmek huzur mu verir rahatsızlık mı?
Soran+1 yılBilgilendirmeyi insan arkadaşına yapar... bunun fantezi ile ne alakası var. 1 hadi bilemedin 2 nesil öncesine kadar hep böyle yaşanmış binlerce yıl... hepsi fantezi mi yaşadı yani onlarca yüzlerce nesil? Feminist olmayan her kadın fantezik midir?
- +1 yıl
Sen neyin neslini öğrendin bilmiyorumda asırlar ötesine kadar her yerde bu düşünce vardır hepde olucak sen ilk değsin bende ilk değilim. Suleymanin hareminde olmak istemeni anlayabiliyorum bu senin tercihin ama bunu burada sorgulatmak istediğine göre sencede yolunda olmayan fikirler var demekki. Feministde değilim ayrıca. Bir taraf bi taraftan asla üstün sayılmaz eşitte sayılmaz ama medeniyet, kültür diye bişey var. Sen kendini teslim etmeyi sevmek ilişki yaşamak olarak görüyorsun. Ama bu iki tarafında sorumluluğunda olmalı realist olman gerekiyor. Bir taraf biraz baskın olabilir ama başkan olmamalı. Yine diyorum sen öyle seviyorsan öyle yap. Ben bencesini diyorum
Soran+1 yılSÜLEYMANIN HAREMİYLE NE İLGİSİ VAR? AİLENİN REİSİ ERKEKTİR DEDİğiM ZAMAN KENDİMİ KÖLE Mİ SAYMIŞ OLUYORUM SENCE? yani erkeğe dominant olmayı yöneten otoriter olmayı yakıştırmak illa ki eziklik midir? kölelik midir? büyük yazdığım için özür dilerim istemeden oldu caps açık kalmış.
- +1 yıl
Erkeği bu kadar yüceltemenin sebebi sırf erkek olması ve bu erkekler sırf bu erkeklikleri yüzünden verilen değeri anlamayip şiddete tacize başvurabileceklerini sanıyorlar. Senin gibi duşünen insanlar yüzünden oluyor bu. Insanları cins cins ayırmaktan vazgeçin artık. O değeri hakediyorsa zaten hava hoştur ama erkek diye hakettiğini duşunuyorsan gerçekten çok pespayesin
Soran+1 yılbak tatlım. erkek olmak evrimsel olarak güç duygusunun hakimiyet duygusunun yaşamsal anlam taşıması demektir zira doğa kanunları gereği erkeğin sadece en güçlüsüne doğa dişiye yanaşma hakkı tanır. sayıları eşit olmasına rağmen yetişkin erkekler dişi için kavga eder doğada. dişiler erkek için kavga etmez. Erkek güçlü hissetmezse, dişisini koruyup kolladığını hissetmezse kendisini işlevsiz kalmış hisseder. bunu ben uydurmuyorum doğa kanunu bu... şimdi senin söylediğinde bir geçerlilik payı yok mu? var elbette ki... kendisine itaat eden bir kadın gördü mü onu istismar edecek, ezecek, şiddet uygulamak için fırsat kollayacak, tacizde bulunacak erkekler var mı? vardır elbette ama ben şimdi çevremde tanıdığım birldiğim erkeklere bakıyorum bu kadar şerefsiz pislik niteliğinde olan anca 10 erkekte biridir hatta daha da azdır. İşte zaten öyle erkeklerden uzak duralım. bu eğilimi gördük mü onlarla mücadele etmek bağımsızlık dayatmak yerine ilişkimizi keselim... İnan şiddete uğrayan veya kadın cinayetine kurban gidenler boyun eğen değil bu tarz manyak ve şerefsiz erkeklerden kaçmak yerine onlarla mücadele etmeye kalkan kadınlar. Böyle erkekler var diye geri kalan normal erkeklere dik başlılık etmek bence hiç de mantıklı değil zira böyle erkeğe "sen erkeksin sen ne dersen o olur" dediğinde o adam erkeğe yakışan sorumlulukları yükleri seve seve yüklenir ve bu sorumluluklardan biri de kadını mutlu etme sorumluluğu olur; ve o zaman bu adam o son sözü "sen bilirsin hayatım" şeklinde söyleme imkanı varsa söyler, el üstünde tutar... ama düzgün bir adam bunu böyle söylemek yerine "tartışma bitmiştir" diyorsa da o cümeyi duymanın da kıymetini bilmek icap eder
Soran+1 yıliyi de en basit sistem dediğiniz alt beyin ve bilinç altı ki davranışlarımızın %80'ine bunlar yön veriyor
Soran+1 yılbir de farklı görüşte olanların birbirinin fikrini "gereksiz" filan gibi küçültücü ifadelerle aşağılamaya çalışmak yerine zayıf taraflarını bulup antitez üreterek argüman yaratarak çürütmeye çalışması daha doğru değil midir? nezaket açısından
- +1 yıl
Ben gereksiz kibarlik yapmam. Farkli duşunce dedigin şeyler benim kafamdaki yaşayip geçmiş eski düşunceler olduğu için bana farkli bi bakiş kazandırmiyor yani senin gibilerle çok fazla bu konulari tartiştiğim için yoruldum. Bide sen bu duşunceden dönmek istemedikten sonra benim tezlerim argumanlarim sadece beni yorar. Ne demiş einstein Onyargıları parçalamak atomu parçalamaktan daha zordur. Seninde bu zorluğa değmiceģini çoktan anladım.
Soran+1 yılben bu arada erkekler üstün varlıklardır filan demiyorum... yasal haklarımıza da sonuna kadar sahip çıkmaktan yanayım, kanun önünde, eğitim ve iş hayatında eşitiz ve eşit olmalıyız ama her kurumun olduğuaile kurumunun da bir başı olması gerekir ve erkek bu konumda olduğu zaman hem mutlu olur ve hem de mutlu eder... tersini zorlamaya çalışmakla elde edilecek çok bir şey olmadığı gibi kaybedilecek çok şey var...
Soran+1 yılşirketin de devletin de ailenin de bütçesi var; şirketin de devletin de ailenin de gelirleri ve giderleri var, devletin de şirketin de ailenin de sürekli alması gereken kararlar var, şirketin de devletin de ailenin de acilen alması gereken tedbirler var, şirketin de devletin de ailenin de karşı karşıya olduğu riskler var... zira aile için n denir en küçük kurum... evet aile de bir kurum değil mi? bak erkeğin kas gücünün fazla olduğunu teslim edince "erkekler üstündür" demiş olmuyoruz, mesel kadınların da estetik duygu ve anlayışlarının daha ileride olduğunu söyleyince "kadınlar üstün varlıklardır" demiş olmuyoruz ama yönetme sorumluluğunu almanın erkeğe daha uygun olduğunu söyleyince neden "erkekler üstün varlıklar" demiş oluyoruz ki? bu sonuçta bir yük; aynen evden ağır eşya taşınırken erkeğe yüklenen yük gibi bir şey
Soran+1 yılAİLE DE BİR KURUMDUR VE ORADA DA HERKESİN SÖZÜ ARASINDA UYUŞMAZLIK OLABİLİR, FİKİR AYRILIKLARI OLABİLİR; HATTA ORTA YOLUN OLMAYACAĞI VEYA ORTA YOLUN EN KÖTÜ YOL OLACAĞI DURUMLAR OLABİLİR ACİLEN KARAR ALINMASI GEREKEBİLİR... ASLINDA KURUMLARDA OYLAMA DA YAPILABİLİR AMA İKİ KİŞİ ARASINDA OYLAMA DA MÜMKÜN DEĞİLDİR Kİ
- +1 yıl
Canim benim tamam sen itaat et adama ne istiyosan yap hatta ayağını yala ama bu bana göre doğru değil. Değer vermek bu değil bu mazoşistlik oluyor. Yöneten bi erkek olsun zaten genelde öyle oluyor ama o sırf erkek diye pohpohlanamaz. Çünkü onun genetiği öyle çalışıyor. Erkek güçlü olabilir ama üstün olamaz
Soran+1 yılüstün demiyorum ki, pohpohlamaktan da bahsetmiyorum o yalama olayı da zaten sadece özrü güçlendirmek için... gerçek erkeği pohpohlamaya gerek yoktur. ama işte yöneten olmaları konumunu kabullenmek çoğu zaman yeterli. yani izin almam haber veririm demek yerine izin alınca pohpohlamış olmuyoruz; onun sürekli canlı tutulmasında fayda olan koruma üçgüdüsünü canlı tutuyorsun... bunda ne gibi bir sakınca var anlamadım
Soran+1 yıl"Yöneten bi erkek olsun zaten genelde öyle oluyor" demişsin... e biz neden tartıştık ki :)
Soran+1 yılolayın aslı o değil... çok özür dilerim... ben aslında diğer tarafa yazdığım abla kardeş olayındaki ablayım. 2 sene önce babam öldükten sonra 3-4 ay boyunca erkek kardeşimden tam da orada anlattığım gibi şiddet gördüm. benden 3 yaş küçük velet resmen sirk hayvanı gibi terbiye etti beni. direnç gösteremedim, hayatımda olmasını istemediği hiçbir şeyden en ufak bir iz kalmasını bile sağlayamadım... sana burada söylediklerim ise eş dost akraba ve komşularımızın bana söylemleri. ben falaka yerken attığım feryatlara gelen komşu teyze dövenin kardeşim olduğunu öğrenince "eline sağlık" deyip gitti... o günler gerde kaldı dayak yemiyorum artık ama itaat ettiğim için. bu da ağırıma gidiyor... şimdi bu birey bir sevgilisi var ve bunları anlatıp intikam almak veya bu sayede otoritesinden kurtulmak istiyorum. ama ya kız da "sevgilim üstüne düşeni yapmış" derse diye de bu konuları konuşmak istiyorum. şimdi böyle anlatsam tartışma ortamı doğmazdı. o yüzden erkekçi söylemle geldim
Soran+1 yılSence tüm bunlar olduğunda boyun eğmek beni ezik biri yapar mı? Çünkü çok iyi biliyorum ki polise şikayet etsem bunları yaoanazdı bana. Ama gidemedim işte. Bu veletle aramızda bir ortanca ablası daha var. O benim yediğim bu sopayı görünce derhal yelkenleri suya indirdi. Zaten yaşantısı benimki gibi uçarı değil kardeşinin kuralları onun için uyulması zor kurallar değil. O mesela bana destek verseydi giderdim polise ama o da destek vermiyor. Kardeşinin erkek olarak aile düzenini sağlamaktan sorumlu olduğunu söylüyor.. Ablacım evde bir erkeğin otoritesinin ağırlığının hissedilmesi iyi bir şey, bu otoriteyr saygısızlık edildiğinde de cezalandıtılman normal diyor... Aslında benim yek başına gitmeme engel olan şey onun da bana destek olmasına engel oluyor yani döz dinlediğim kurallara uydupum takdirde döövmemesi, ölçüyü kaöıtmadan fiziksel zarar vermeden öfkeye kapılmadan dövmesi, sadece falaka şeklinde dövmesi gibi... eğer tekme tokat yumruk girişip ağzımı burnumu kısaydı ben tek başıma da giderdim ama şimdi işte erkek kardeşimin benim canıma zarar vermeyeceğini biliyorum olmam, onun kendisinden değil sadece vereceği cezadan korkmam beni eziyor resmen
Soran+1 yılnormal görüyor değilim, ama ailem ve çevremde herkes öyle görüyor... beni döve döve de olsa böyle adeta mum edip şamdana dikmesi herkesin takdirini kazanıyor neymiş efendim günde 2 paket sigara içiyormuşum, okulu kırıyormuşum serseri arkadaşlarım varmış falan filan diye kız kardeşim dahil hepsi erkek kardşimi övüyor
Soran+1 yılekonomik özgürlüğüm yok ki? ironik olan şu ki o ekonomik özgürlüğümü kazandıracak olan da kardeşime itaat :( okulu kırmamı yasakladı mesela, mazeretsiz ders kaçırsam inan falakaya yatırır yine :(
Soran+1 yılGeçen gün arkadaşlarla bir kebapçıya gittik semtimizde... itmez olaydık... arka masada bizim apartman ve çevre apartmanlardan teyzeler yemek yiyormuş. Beni tanıdılar ve başladılar hakkımda konuşmaya. Bir de yaşlılar ya kulakları da ağır işittiği için benim duyduğumu anlamıyorlar.
Biri başladı dedi bak şu kızı görüyor musun, eskiden nasıl serseri girdiği çıktığı saat belli olmayan bir kızdı böyle efendi oğlanlarla değil itten kopmuş tipler gezerdi, nasıl cici bir kız olmuş deyince asıl bizim apartmanda oturan moruk o da beni fark etti "ya o öyle kendiliğinden olmadı cici kız, erkek kardeşi var döve döve böyle yola getirdi" demez mi...
öteki harbi mi dayak cennetten çıkma derlerdi de inanmazdım abisi iyi yapmış deyince "yok ya abisi değil ufak kardeşi ama öyle sıradan dayak değil harbi harbi falakaya yatırıyordu, söz dinlemedi mi yer misin yemez misin"... beri ki falaka da ne yahu "işte bilmiyor musun yere yatırıp ayaklarını kaldırıp kanapeye bağlayıp sopayla ayaklarının altına altına vuruyordu, az mı dinledik cayırtısını" biri de "zaten böyle efendi bir oğlanın başka türlü yanında ne işi vardı anca orası burası dövmeli hippiler".. şimdi sıkıysa böyle tiplerle gezsin kardeşi alimallah yine yatırır falakaya...
içim ezildi... yemekler boğazıma dizildi
Soran+1 yılyok benim aşık olduğum biri yok... derten kafamı kaldırtmıyor velet... neymiş efendim sene kaybettirmeyecekmiş... onun bir sevgilisi var... ona söyleyip bir intikam alayım diyorum ama kız birey beni yaptığı gibi cici bir kız o da evden okula okuldan eve kezban bir şey... ben de çok sevip takdir ediyor ama önceki halimi bilmiyor gökhanın beni getirdiği noktanın benim orjinal haklim biliyor... ona bunu anlatsam "sevgilim iyi etmiş" der mi? derse rezalet olur çok utanırım
Soran+1 yılkitaptan alıntı olsa bu kadar imla ve türkçe hatası olur muydu sence?
Soran+1 yıltürkiyede aile içi şiddet tamamen bitti mi? neden bu kadar imkansız bir şey gibi geldi bu sana? erkek kardeşten dayak yiyen bir ben miyimdir bu ülkede :(
Soran+1 yıldedim ya ilk başta öyle anlatsam o tartışmayı yaşayamadık... benim olayı bu konuya çekmeden önce erkek egemenliğini savunmaya ve buna karşı çıkan bir hemcinsim tarafından yenilgiye uğratılmaya ihtiyacım vardı... bu şekilde o kız eğer "kardeşin iyi yapmış eline sağlık sevgilime" derse ona söyleyebileceğim 2 çift lafım olsun
Soran+1 yılYok yemez ki... cici kız... ben onun takdir ettiği şekilde bugünkü yaşamı sürerken hiç dayak yemiyorum. Bu da beni daha da çok gıcık ediyor. Kimse kardeşimi manyak sadist şiddet düşkünü biri ve beni de onun saldırısına uğrayan mağdur gibi görmüyor. Polise gitsem 2 senedir sopa yemiyorum neyi nasıl ispat edeceğim? Aslında dayak attığında da iz bırakmıyordu velet ama en azından bağladığı ayak bileklerimde iz oluyordu. Şimdi gitsem bana ne diyecekler?
Soran+1 yılAnnem var o da başta ilk dayakta araya girmişti... kardeşim "anne bak ben ablamın bu hayatı dolayısıyla başına gelebilecek şeylerde gerekirse onu korumak için kendimi riske atma pahasına müdahale etmek zorunda mıyım değil miyim?" diye sordu... böyle bir yükümlülüğün yok dersen kılına dokunmam başına ne gelirse gelir kendi bileceği iş olur, ama kardeş olarak gerektiğinde risk alarak da olsa ileri atılman lazım diyorsan hizaya getirmek de hem görevimdir hem de hakkım dedi... annem eveledi geveledi ama "hayır oğlum hiçbir sorumluluğun yok" diyemedi... ve aradan çekilip ayaklarımı oğlu ve elindeki oklavayla baş başa bıraktı
Soran+1 yılyok ya kırmızı ışıkta yaya olarak bile bekler... araba yok değil mi geç işte... yok... ne çoukken ne gençliğinde kavga filan hiç karışmaz... okul-ev-spor başka şey bilmez... içki yok, sigara yok kumar yok gece hayatı yok ... gözlüğü olsa tam muhallebi çocuğu inekler vardır ya okullarda öyle sanırsın ama tabi sporcu bir yandan da... yoksa nasıl böyle kurbanlık koyun gibi yatıtıp ellerimi ayaklarımı bağlasın? narsistlik desen o da yok sadece düz biri yani diyor ki sorumlu muyum değil miyim? sorumlu isem benim sözümü dinlemek zorunda...
peki ben burada direniş gösteremedim, yenildim inan sopa yerken ilkinde ayaklarımı büzüştürdüm parmaklarımı kıvırdım bir nevi direndim... onu bile kırdı ayaklarımın üst kısmına 2 tane vurunca ayaklarımı açtım yan yana düzgün getirmek zorunda kaldım. bir daha ne zaman dövse sopa havaya kalktığında tam istediği pozisyonda tutmak zorunda kaldım ayaklarımı... herkes diyor dayak şiddet hiçbir işe yaramaz hiçbir sorunu çözmez sonucunda yasaklar çekicidir dayak yiyen yine yapar yine yapar ama ben yapamadım işte... bu beni zayıf aciz biri yapıyor sanırım :( inanır mısın bu ilk dayaktan 1 sene öncesine kadar ben onun veli toplantılarına katılıyordum velisi olarak
Soran+1 yılnasıl durmayım ki? bir işim yok mesleğim yok... işin en gıcık tarafı da orada kendimi hiç güvensiz hissetmiyorum... yalnızca gıcık oluyorum bu yaşadıklarıma direnememiş olmaya... o ilk falakaya yatırdığı gece yerle bir edildim. dayaktan sonra tüm tasvip etmediği arkadaşlarımı arattırıp "erkek kardeşim görüşmemize izin vermiyor" dedirtti... yalvardım resmen ben kendim keseyim ilişkimi dedim. olmaz ablacım dedi. sen şimdi mesefe koyarsan bir şeye alındın sanarlar sana yaklaşrlar. ama erkek kardeşinden izin almadan kendleriyle görüşemeyen bir kızı ortamlarında istemezler dedi... ağladım tepindim para etmedi; her telefon sonrası daha aramıyım ne olur dedim ama nafile :(
Soran+1 yılmemnun değilim tabi ki... ama asıl gıcık eden şey de zaten ortada tedirgin edici bir şeyin olmaması. bir bahane bulup dövmüyor, veya ne bileyim üstümdeki otoritesini kullanıp bana şahsi hizmetini filan da yaptırmıyor... ya da ne bileyim kendi lehine bir durum da yaratmıyor; dayak ettiği zamanlarda da tamamen kontrollü dövüyordu ve bu da genel olarak ondan korkmamama sebebp oluyordu ama bir kere sigara kaçamağı yaparken yakaladı o anda altıma işedim :( sonra banyoda yıkanıp temizlendim ama korkunun ecele faydası yok sonrasında yine falaka :( ama cezaydı korkutan beni yani sigara içmiyorsam gökhandan korkmama sebep kalmıyor. o yüzden de ondan nefret edemiyorum bile; bunun için de kendimi suçluyorum
Soran+1 yılotorite kurması dışında bir saygısızlığı yok ama evet aile reisi oldu işte böyle döve döve :( onun kurallarına uyunca itaat edince çok kibar ama itaatsizlik edince çok fena :( hiç acıması insafı olmuyor... en kötüsü de sakin sakin dövüyordu... her sopadan sonra 10 san, ye bekleye bekleye
Soran+1 yılİzin isteniyor ki
Soran+1 yılya sen dalga mı geçiyorsun? beni elimde sigarayla gördüğünde beni falakaya yatırırken hiç direnmiyor muyum zannediyorsun... dövmeye gücüm yetse herhalde kendimi dövdürmezdim. ilkin ciddiye almadımdı işte "sigaradan rahatsızsan balkona çık" demiştim... 15 dakika sonra kendimi ayaklarım iskandinav koltuğun kenarında bileklerden bağlı ellerim arkadan bağlı buldum...
https://www.youtube.com/watch?v=AzeOcWyhitg
şu zavallının kovboy karşıında ne şansı olabilirdi ki
Soran+1 yılevet ama ekonomik özgürlüğüm için bile en az bir sene itaat etmem lazım... onun emretiği şekilde ders çalışmam lazım
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Kızlar Ne Diyor
1
Gizli Üye(25-29)+1 yılDileme git baska erkek bul
033 Yorumla
Soran+1 yılmükemmele en yakın bu var... çok da seviyorum...
Cevap sahibi+1 yılYa baskasinida bulursun belki ondan daha iyisi cikar onuda unutursun biter işte
Soran+1 yılseviyorum adamı ve pişmanım yaptığıma... güçlü bir erkek ve önünde bu zayıflığımı hissetmem gerek
Cevap sahibi+1 yılVayy bu dusunce guzelmis
Soran+1 yılnasıl yapayım sence, teslimiyetimi ispat edecek bir şey olmalı ve yapması zor olmalı çoğu kadına ağır gelecek bir şey olmalı ki hizaya geldiğimi anlasın
Cevap sahibi+1 yılOna hafif tapar modda oldugunu hissettir
Soran+1 yılSomut önerin var mı? en abartılı önerilere bile açığım
Cevap sahibi+1 yılMesela onun icin biseylerin canini yakabilecegin mesela ne bileyim bocek gordun yolda bas gbert bak senjn icin oldurdum de😉 bu adama baya dokunur
Soran+1 yıldalga mı geçiyorsun... erkek gibi değil zayıf ve çaresiz bir dişi gibi onun gücüne ve otoritesine saygımı ispat etmekten bahsediyorum
Cevap sahibi+1 yılO zmn kedi gibi gozuk ellerinj avuclarini öp bu etkiler bu nasil
Soran+1 yılayak tabanları abartı mı olur?
Cevap sahibi+1 yılBence hayir cok hos🙂😉
Cevap sahibi+1 yılBen yapardim inanki
Soran+1 yılbazıları eziklik gibi kölelik gibi görüyor hatta kınıyor ama bir erkeğin, doğru düzgün hayat tecrübesi sağduyusu olan, adalet duygusu gelişmiş, senin iyiliğini isteyen bir erkeğin kendinden emin bir ses tonuyla "canım senin düşünceni anlıyorum ama üzgünüm ki buna izin veremeyeceğim; lütfen bu konuyu daha fazla uzatmayalım zira konu kapanmıştır" demesi kadın için huzur ve keyif verici bir şey değil midir?
Cevap sahibi+1 yılAyak tabanlarindan sonra itaaat eder gibi köle gibi s1q1ni yalarsan daha da yuceltirsin onu
Soran+1 yılizin isteyeceğim yalvaracağım ayak tabanlarındayken... izin verirse yavaş yavaş yukarı... ama hızlı değil yavaş yavaş... bacaklarının hiçbir noktasına hizmette kusur etmeden
Cevap sahibi+1 yılOha ciddimisin valla super bisey olur oylebi anlatmissinki bittim resmen
Soran+1 yılniye bittin yahu sen erkek misin anlamadım
Cevap sahibi+1 yılYa yok cok iyi anlatmissin o yuzden erkek degilim yani bu anlattigin tam itatatkar sekilde ona acizligini onunde zayifligini hisseder hemde baya
Cevap sahibi+1 yılHisseder ve yuceltirsin onu zayifliginida hisseder
Soran+1 yıliyi de bu duruma düşecek bir hemcinsin var hiç mi "yapma etme erkeğe neden böyle teslim oluyorsun" filan demek gelmiyor içinden? genelde herkes çok feminist buralarda... sen ne düşünüyorsun? özellikle yukarıda yazdığım şey konusunda?
Cevap sahibi+1 yılBu dedigin gibi kesin yapabiliyosan yap knk ayak tabanlarindayken yalvararak izin iste yukariyi ylamak icin yukari icin csn attigini hissetir izin vermeden asla yapamayacagini hissettir izin verincede kusur etmeden gorevinj yerine getir😉
Cevap sahibi+1 yılYukarda yazdigin sey konusu cok etkileyici olur adam acisindan yucelir iste bence uygun?
Soran+1 yılbazıları eziklik gibi kölelik gibi görüyor hatta kınıyor ama bir erkeğin, doğru düzgün hayat tecrübesi sağduyusu olan, adalet duygusu gelişmiş, senin iyiliğini isteyen bir erkeğin kendinden emin bir ses tonuyla "canım senin düşünceni anlıyorum ama üzgünüm ki buna izin veremeyeceğim; lütfen bu konuyu daha fazla uzatmayalım zira konu kapanmıştır" demesi kadın için huzur ve keyif verici bir şey değil midir?
bu konuda düşünceni merak ettim
Cevap sahibi+1 yılEvet boyle demesi kadin icin keyif verici ama konuyu kapatmadan seni kole yerine koyup taptirmasi ayaklarini yalatmasi sqine kadar boyle yaptirmasi daha cekici
Soran+1 yılyok ben köle yerine koymaktan bahsetmiyorum... zaten öyle biri değil otoriter biri... ben de bunu 1 kere yapacağım özür mahiyetinde... sonrasında ise teslim olup itaat edeceğim koyduğu yasaklara uyacağım... ya sert bir erkek ama böyle fantezi adamı filan değil sadece eli sopalı ama iyi yürekli biri
Cevap sahibi+1 yılHe simdi anladim daha iyi anladim ozur amacli🙂
Cevap sahibi+1 yılOo eli sopaliysa tehlikeli bi tipmi ya eli sopali demissin kavgaci birimi
Soran+1 yılbenim ona yaptığım hadsizliği 3 yaş büyük ablası yapsa falakaya yatırır... bana ise küstü sadece :(
Soran+1 yılyok ya tehikeli değil sakin biri ama ablasını böyle sakin sakin ayaklarının altına altına oklavayla vura vura hizaya sokmuş zamanında :( kız uçarı serseri bir kızmış günde 2 pekt sigara içermiş ama bunu böyle döve döve hizaya sokmuş... ama ayaklarının altından başka yere vurmamış ki zarra görmesin sadece çok canı yansın boyun eğsin
Soran+1 yılbunu duyduğumda önce ürktüm ama sonra geçti ürküntüm... zira kızı tam cici kız yapmış böyle okuldan eve evden okula düzgün okuyan bir kız haline getirmiş... buna saygı duymamı yadırgıyorlar
Soran+1 yılOlanlara inanamazsın
Soran+1 yılYıkarıda yazdığım abla kardeş olayındaki ablayım. 2 sene önce babam öldükten sonra 3-4 ay boyunca erkek kardeşimden tam da orada anlattığım gibi şiddet gördüm. benden 3 yaş küçük velet resmen sirk hayvanı gibi terbiye etti beni. direnç gösteremedim, hayatımda olmasını istemediği hiçbir şeyden en ufak bir iz kalmasını bile sağlayamadım... sana burada söylediklerim ise eş dost akraba ve komşularımızın bana söylemleri. ben falaka yerken attığım feryatlara gelen komşu teyze dövenin kardeşim olduğunu öğrenince "eline sağlık" deyip gitti... o günler gerde kaldı dayak yemiyorum artık ama itaat ettiğim için. bu da ağırıma gidiyor... şimdi bu birey bir sevgilisi var ve bunları anlatıp intikam almak veya bu sayede otoritesinden kurtulmak istiyorum. ama ya kız da "sevgilim üstüne düşeni yapmış" derse diye de bu konuları konuşmak istiyorum. şimdi böyle anlatsam tartışma ortamı doğmazdı. o yüzden erkekçi söylemle geldim
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Kızlar, bir erkekten gerçekten ama gerçekten kendi gururunuzu hiçe sayarak af dilenmeniz gerekse ne yaparsınız?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer