İlgisiz ve soğuk olan, ama ayrılmayan erkek neden ayrılmıyor ki?

Dün 5. Ayımıza girdik, o çok seviyordu sözde. Ben başta istemedim ama seveni seçtim belki aşk yüzüme güler dedim yanıldım bende ilerleyen zamanlarda sevmeye başladım onu yavaşça... Ama ilişki diye bir şey kalmadı yani ben öyle hissediyorum. Çünkü ailesinin yanına gittikten sonra ilgisini alakasını kaybetti. Dün gece aradım, okul okumak istemiyorum, çalışmak istemiyorum vs vs bıkkın bıkkın konuştu. Bende öyle sorumsuz birine dönüşenle evlenemem. Ailesiyle büyük sorunları varmış ama bu arada da aileyle düğünlere gidiyor garip. Sürekli sorunu varmış gibi davranıyor ve hem beni hemde ilişkiyi arka planda tutarak beni hiç Merak etmiyor neredeyse hiç konuşmuyoruz. Bu durumdan sıkıldım ondan da soğudum, sevgin ilgin kalmadı ilişkimzde bitsin yolumuza bakalım diyince, sen kafanda kuruyorsun öyle bir şey yok vs vs dedi. Haftalardır seni seviyorum lafını duymadım bile ondan. Dün bile söylemedi kapatırken. Hiç ikna olmadım zaten ama sustum. Şimdi biraz daha beklicem öyle devam ederse, ki öyle devam edecek ben açıklama yapmadan tam kesicem ilişkimi geçerken sorun büyük değil mi?
İlgisiz ve soğuk olan, ama ayrılmayan erkek neden ayrılmıyor ki?
Cevapla