Dün 5. Ayımıza girdik, o çok seviyordu sözde. Ben başta istemedim ama seveni seçtim belki aşk yüzüme güler dedim yanıldım bende ilerleyen zamanlarda sevmeye başladım onu yavaşça... Ama ilişki diye bir şey kalmadı yani ben öyle hissediyorum. Çünkü ailesinin yanına gittikten sonra ilgisini alakasını kaybetti. Dün gece aradım, okul okumak istemiyorum, çalışmak istemiyorum vs vs bıkkın bıkkın konuştu. Bende öyle sorumsuz birine dönüşenle evlenemem. Ailesiyle büyük sorunları varmış ama bu arada da aileyle düğünlere gidiyor garip. Sürekli sorunu varmış gibi davranıyor ve hem beni hemde ilişkiyi arka planda tutarak beni hiç Merak etmiyor neredeyse hiç konuşmuyoruz. Bu durumdan sıkıldım ondan da soğudum, sevgin ilgin kalmadı ilişkimzde bitsin yolumuza bakalım diyince, sen kafanda kuruyorsun öyle bir şey yok vs vs dedi. Haftalardır seni seviyorum lafını duymadım bile ondan. Dün bile söylemedi kapatırken. Hiç ikna olmadım zaten ama sustum. Şimdi biraz daha beklicem öyle devam ederse, ki öyle devam edecek ben açıklama yapmadan tam kesicem ilişkimi geçerken sorun büyük değil mi?
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Biz senle konuşmuştuk sanki mi yoksa buna benzer bir soru cevapladım ben diye hatırlıyorum
Konuştuk evet,
Buna benzer sorular var
Ayrılmak istediğimi söyledim ama kafanda kurma güldü, komik falan dedi bana
e ayrıl o zaman söylemeyi geç işte
Saldım zaten, o yok artık
Kendini zorlanarak sevdirdi o sevgiyi de tutmayı beceremedi. Yazık
tamamen ayrıl ama daha iyi olur. Sonra ileride birini seversin belki
İlişki bitmiş basbaya e tamamen ayrıl işte ki resmi olarak da bitmiş olsun
Bu ilk ve son, ben böyle şeylere zaman ayırmam normalde. Okuluma bakıyorum hedeflerim var ama bu oldu. Deli gibi yalvardı bana ama şimdiki haline bak. O sevmemiş dmeek beni
Ben öyle duygusal biri değilim. Umrumda değil ama düşüncesizliğe gelemiyorum
Hmm dur dur bu şey. Sana ulaşınca yani elde edince soğuyor bazısı o mantık olabilir işte ama hiç hoş değil
e tamam haklısın zaten
Ona diyorum açık açık söyledim bunalrı da daha ne istyo. Dedim bu normal olabilir uzatmayalım ama yok diyor
Ama bir anda ortadan kaybolacam. Zaten ailesine çok bağlı ben aileyle yapamam. Bakıcılar ben açığım vs
Baskıcılar*
Yaaa sen olayı anlamadın. Zaten sen bitirmişsin o ne kadar yok derse desin. Hadi çabalasa falan bir dene derdim ama yoksa zaten yorma kendini değmez işte. Ona açık açık anlat ve üzgünüm artık bitti ve hayatta başarılar dersin ki bu mesajın uzunluğu sana bağlı
hmm anladım sen bilirsin
Bu mesajı atmayı da düşünmüyorum. Sessizce gidicem. Çünkü beni anlamıyor, asla saygı duymuyor.
hmm yani sen bilirsin ne diyeyim o zaman
Az önce ilişkiyi bitirmek istediğini söyledi. Tamam dedim bir boşluk oldu tâbi ama okulum ve eğitim hayatım beni asla yarıyolda bırakmayacak
Mantıklı bir karar verdiğini düşünüyorum umarım pişman olmazsın
Pişman olunacak bir şey kalmadı
İyi o zaman hakkında hayırlısı olsun
Sorun büyük. Sorun şu ki neden evlenmek istiyorsun.
Evlenmek istemiyorum ama evlilik düşündüm
Çok yanlış yaparsın be kızım.
Bence de Allahtan erken farkına vardım o da annem sayesinde, evime getirip ona yemekler yaptım 2 defa annemle tanıştı ama beni ailesiyle tanıştırmadı işim olunca tanıştırcam demesine rağmen işi olmadı ve asla tanıştırmadı. Ailesinin sürekli anlayışsız olduklarını söyledi
Seninle evlenmek falan istemiyor adam daha nasıl açık olsun sana
O zaman neden ayrılmıyor sıkıldım bende yoluma bakacam
Sen ayrıl işte
Yok diyor, kafanda kuruyorsun öyle bir şey yok. Sorunlarım var diyor ama asla çabalamıyor
Yaş kaç senin
22 yaşım
Küçükte değilsin. Dik dur kararlı dur. İstemiyor olmuyor herkes kendi yoluna de çek git.
Yapcam.. mecburum
Yap. Sen netlik istiyorsun hayatında ve şu an her şey belirsiz. Çıkar kendini bu istemediğin durumdan ve korkma👍
Elinde tutmak icin boşta kalınca yazar rahat ol
Görüştüğü var yani demi. burada öyle güven verdi ki
Görüştüğü değil görüştükleri.. bak bunun kadını erkeği olmaz bir insan sadece bir kişiyle ilgilerinde ona her zaman vakit ayırır mesaj atar arar bunları yapmıyorsa sürekli bahaneler üretiyorsa o kişinin öncekini sen değilsindir zaten böyle bir ilişkiyi de sen kabul etmemem lazım
Haklısın, ben kabul etmiyorum ama sessizliğimi de koruyorum. Zaten her şey içimde bittiği için korkmuyorum da
Bence şu an bitir gitsin kendine olan saygımı daha fazla zedeleme.. ayrılınca belirsizlik bittiği icin kafanda rahatlayacak keşke daha önce yapsaydım diyeceksin bunu..
Birşeyler tutuyor beni, vicdan azabı mı bilmiyorum. Diyorum kendi kendime ya gerçekten Kötü zamanlar geçiyorsa ben onu nasıl öyle bırakcam. Ama bir yandan annem diyor bundan olmaz diye. Annem de en iyisini biliyor. Offf
O hissi çok iyi biliyorum bende vakti zamanında böyle bir ilişki yaşadım. İlişkide temel olan şey diyalogdur bu olmazsa ilişki falan olmaz yani karşı tarafın bir derdi varsa ilk seninle paylaşması gerekir sürekli laylaylom gitmez ilişkiler zor gününde de yanında olman gerek. Seninle hic bir şeyi paylaşmıyor sen bahane arıyorsun ayrılmamak icin. Bence annenin sözünü dinle annelerin hisleri çok kuvvetli böyle konularda..
Annemin sözünü dinlicem kesinlikle. Ama eminim zaten eninde sonunda ayrılık var. Ben onun terk etmesine de razıyım ama yapmıyor. Ona da dedim hani konuşabilecek en açık şekilde konuştum onunla ama anlamak istemiyor
Anlatmıyor hiçbir şekilde anlatsa da çok az ve sonuca ulaşmak için yetersiz
Ayrılmasını beklersen kafanı kurcalar sürekli. Ayrıl bitir önüne bak seni sevip değer verecek birini bul daha azına razı olma
İlişkiyi bitirmek istediğini söyledi az önce, ve git dedim
Gece rüyamda başka kızla fotoğraf attığını görmüştüm 😅
Bitirdiniz mi şimdi?
Evet bitirdik, ama benim gibisini çok aricak. Annem gibisini de. Ama ailesinin istediği kızla evlenecek kesin
Orası kesin :) sen keyfine bak hayırlısı oldu
İster istemez boşluğa düştüm. Ve ailesi yüzünden onun da hayatı KiM bilir mahvoldu. Okulu da bıraktı.. onu çok seviyorum ama öylesi gerekmiş demek
En başta çıkmayalım dedim ona yalvardım. Ama bile bile beni de kendini de yaktı
Bu tarz konularda kararlı olmak önemli biriyle olmak istemiyorsan bunu net bir şekilde karşı tarafa söyleyip konuyu kapatman gerek aksi taktirde böyle boşa giden zamanın ardından bakıyor insan. Tekrar geçmiş olsun
Sevdiğin değil seni seveni seçince değer görürsün diyorlar ya hep. İlk defa hayatımda böyle bir şey oldu. Ve tepmek istemedim. Demek sevsen de sevilsen de her hikayenin sonu aynı. Teşekkürler 🙏