Eli işte kesilen bir kız görseniz üzülür müydünüz?

Cafede çalışiyorum cam tabak nasıl olduysa elimi derince kesti. Sargiya alındı üç parmağım. 6 kişi çalışıyoruz benden üç yaş küçük bir erkek var bir tek o merhametli her şeyi yapıp yardım ediyor benim kismimada elim kesik diye acıyor mu bana

Eli işte kesilen bir kız görseniz üzülür müydünüz?
Cevapla